یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو شهریور ماه 1401

وب‌سایت دیجیتال مارکتینگ فارسی با هدف ارائه مطالب آموزشی و مقالات بروز و کاربردی در زمینه بازاریابی دیجیتال در سال 1401 آغاز به کار کرده است.این مجموعه به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نبوده و کاملا مستقل است و توسط چندین عاشق بازاریابی دیجیتال به شما ارائه خدمات می دهید.

بهترین چیدمان اتاق خواب کلاسیک

۱۴ بازديد

طراحی چیدمان اتاق خواب

 

طراحی چیدمان اتاق خواب با سرویس خواب کلاسیک

با گذشت زمان کاربرد اتاق‌های خواب از یک فضای کوچک که صرفا فقط برای استراحت و خواب روزانه و شبانگاهی‌ در نظر گرفته می‌شد تغییر کرده و این فضا به یکی از مهم‌ترین مکان‌های موجود در خانه تبدیل شده و در حال حاضر نقطه‌ای حتی در بیشتر موارد مجلل برای آرامش بیشتر در فضا به کار گرفته می‌شود.

 

امروزه نیاز مصرف کننده به راحتی، و تمایل برای افزودن حس شخصی به وسایل و حتی دخیل کردن آن در مبلمان و سایر اسباب و وسائل رو به افزایش می‌‌باشد از این جهت طراحی فضای منزل و اتاق‌های خواب به سمتی رفته است که اتاق‌هایی بزرگ‌تر، با امکاناتی بیشتر (اتاق‌‌های مستر) وجود دارند و در با این اوصاف طراحی و چیدمانی فکر شده و اصولی را می‌طلبد.

 

بنابر آنچه که گفته شد در نظر داریم تا با استفاده از راهنمایی‌های جامع کارشناسان گروه مبلمان فیدار چیدمانی با استفاده از مبلمان کلاسیک و این سبک از دکوراسیون، برای اتاقی منحصر به فرد و رضایت‌بخش را مورد بررسی قرار دهیم.

 

چرا برای چیدمان اتاق خواب از سبک کلاسیک استفاده کنیم؟

سبک کلاسیک، با کلاس و ظرافت بی‌چون و چرای خود از سایر سبک‌ها متمایز می‌شود. برای چیدمان اتاق خواب با استفاده از این سبک و به کار بردن سرویس خواب کلاسیک و مبلمان کلاسیک باید به گونه‌ای عمل کرد تا تمامی وسایل به درستی توزیع شوند تا به حداکثر کاربرد و بیان سبک و شخصیت  به کار برده شده برسیم.

برای این امر پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا برای چیدمان اتاق خواب کلاسیک خود برنامه‌ریزی دقیقی را دنبال کنید.

 

چیدمان صحیح اتاق کلاسیک 

ما بخش عمده‌‌‌ای از زمان خود را در محل‌کار، مدرسه‌ یا دانشگاه و برای انجام وظایف خود می‌گذرانیم که طبیعتا باری از استرس و خستگی را به دوشمان خواهند گذاشت بنابراین لازم است تا در پایان روز زمان و مکانی را برای کسب آرامش و استراحت در منزل داشته باشیم.

 

اگر اتاق خوابی مستر دارید، لازم است تا آن را با سلیقه و دقت در جزئیات و از همه مهم‌تر، تمرکز بر کاربردی بودن آن‌، مبله کنید. پس هدف اصلی خود را چیدمان صحیحی از مبلمان کلاسیک و سرویس خواب کلاسیک قرار دهید تا راحتی و آزادی در رفت و آمدتان در این اتاق تضمین شود.به چیزی که دوست دارید پایبند باشید.

 

خیلی از افراد در هنگام خرید چنین اسبابی بدون درنظر گرفتن سلیقه و علاقه شخصی خود سبک و ظاهری را انتخاب می‌کنند که صرفا باب مد آن برهه از زمان است و یا مواردی اینچنینی.در بین کسانی که مشتاق خریدن سرویس خواب کلاسیک و مبلمان کلاسیک هستند این امر بیشتر نیز دیده می‌شود زیرا این سبک جزو سبک‌‌‌‌هایی است که سلیقه تمامی افراد را دربرنمی‌گیرد و با شنیدن نام این سبک در ذهن بسیاری مجموعه‌ای از اسباب و وسایل آنتیک و عتیقه نقش می‌بندد.

 

این در حالی است که چنین تصویر و تعریفی از سرویس خواب در سبک کلاسیک کاملا اشتباه است.سرویس خواب در سبک کلاسیک به هیچ عنوان قدیمی و عتیقه نیست، و عنصری که عامل قرار گرفتن این سبک از سرویس‌های خواب در دسته سرویس‌خواب‌های سبک کلاسیک می‌شود، جنس بدنه‌ی آن است که از چوب طبیعی می‌باشد و دارای رنگ‌هایی رسمی و در مواقعی که کاملا طبق اصول پیش برویم دارای چیدمانی منظم و قرینه است.

 

در تنوع رنگی این سبک از سرویس خواب می‌توان هم از رنگ‌های ساده مثل رنگ‌های اصلی چوب و رنگ‌های مجلل مثل زنگ طلایی، بژ، استیل و … استفاده کرد.

طراحی چیدمان اتاق خواب با سرویس خواب کلاسیک

اتاق خواب به سبک کلاسیک چگونه است؟

شاید هنگام روبرو شدن با چنین عنوانی توقع داشته باشید در بدو ورود به اتاق خوابی که به سبک کلاسیک چیده شده با فضایی نوستالژیک و تاریخی که اغلب وسایل به رنگ تیره هستند و تماما شما را به یاد تصاویر دیده شده در فیلم‌‌های قدیمی می‌اندازند، روبرو شوید.

 

این موضوع تا حدودی می‌تواند در چیدمان سبک کلاسیک صادق باشد اما این بدان معنا نیست که قرار است همیشه با اتاق‌خواب‌هایی با دیوار‌های سفید رنگ و بی‌روح و مجموعه‌ای از وسایل چوبی تیره روبرو شویم.

 

پس اتاق خواب به سبک کلاسیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

پاسخ اصولی و صحیح به این سوال این است که برای رسیدن به فضایی زیبا و دوست داشتنی به سبک کلاسیک فقط کافی است از اصول این سبک پیروی کنیم و مبلمان کلاسیک و سرویس خواب کلاسیک خود را بر این اساس انتخاب و با سایر المان‌ها جفت کنیم.

 

انتخاب سرویس خواب کلاسیک

داشتن خوابی راحت موضوعی مهم و موثر در زندگی هر شخص است و باید به آن توجه ویژه‌ای بشود زیرا در صورت عدم بهره‌مندی از خوابی مفید و مناسب تمامب=ی امور ما تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

 

یکی از عوامل مهم و موثر در این موضوع انتخاب سرویس خواب و رخت خواب مناسب است. پس بعد از این که در رابطه با سبک و مدل چیدمان خود به نتیجه رسیدید نکات دیگر را مورد توجه قرار دهید و فقط به حفظ زیبایی ظاهری چیدمان خود فکر نکنید.

 

سرویس خواب کلاسیک ماند سایر سرویس‌های خواب شامل تخت خواب، میز بغل تختی (پاتختی)، میز آرایش، دراور، کمد و گاها همراه با مبلمانی مانند مبل شزلون می‌باشند.

 

همچنین لازم به ذکر است که در گروه مبلمان فیدار، شما می‌توانید سرویس خواب کلاسیک خود را تنها با وسایلی که مورد نیاز و مناسب فضای اتاق خوابتان است انتخاب کنید و لازم به تهیه تمامی اسباب موجود در این سرویس‌ها نیست.

 

سرویس‌ خواب کلاسیک دارای بدنه اصلی از جنس چوب بوده و وابسته به مدلی که برای آن درنظر گرفته شده است می‌تواند شامل جزئیاتی بسیار زیاد که منبت‌ و کنده‌کاری‌های متعددی را شامل می‌شود باشد و یا با حفظ مشخصات سبک کلاسیک با جزئیاتی کمتر و ساده‌تر تهیه شده باشد که بر اساس سلیقه‌ی شما تمامی این مدل‌ها در وب‌سایت فیدار و همچنین شوروم این گروه قابل مشاهده است.

 

انتخاب رنگ سرویس خواب کلاسیک

انتخاب سبک کلاسیک و نیت به خرید سرویس خواب کلاسیک به معنای ایجاد چیدمانی کسل کننده و بدون خلاقیت نیست.

 

به راحتی امکان خرید و استفاده از رنگ‌ها، وسایل هنری و اصیل، کاغذهای دیواری رنگی،چراغ و لوسترهای چشم‌نواز و حتی جای دادن گل و گلدان در این اتاق خواب فراهم است. پس ابدا خود را محدود نکنید.

 

حتی اگر تصمیم شما به انتخاب سرویس خوابی به رنگ آبی، صورتی، و سایر رنگ‌ها است می‌توانید با کمک یک متخصص در این سبک به دکوراسیونی زیبا دست یابید.

طراحی چیدمان اتاق خواب با سرویس خواب کلاسیک

 

اگر به دنبال سرویس خواب کلاسیک با جزئیات بالا هستید و از دیدن منبت‌ و کنده‌کاری‌های ظریفی که بر بدنه کار نقش بسته لذت می‌برید، پیشنهاد ما به شما انتخاب سرویس خواب ویچنزا است. این سرویس خواب ترکیبی از چوب و پارچه می‌باشد. پارچه‌های به کار برده شده در قسمت تاج و قسمت جلویی تخت لمسه‌کاری شده و شمایلی چشم‌نواز را به نمایش می‌گذارد.

 

در بین سرویس‌ خواب‌های کلاسیک با جزئیاتی کمتر می‌توانید سرویس خواب ویرا را انتخاب کنید که با چوبی به رنگ سفید و پارچه‌ای لمسه‌کاری در قسمت تاج و جلوی تخت دیزاین شده و انتخابی بسیار مناسب برای سرویس خواب عروس می‌باشد.

 

دوست‌داران کلاسیک ساده و کم جزئیات هم می‌توانند سری به مدل‌های لئو و موناکو بزنند و از تلفیق این سبک با حفظ اصالت و سادگی لذت ببرند.

 

تمامی سرویس‌های خواب در گروه مبلمان فیدار به همراه بغل تختی، میز آرایش، پاف یا مبل شزلون، صندلی میز آرایش و آینه قابل ارائه هستند و شما خریداران گرامی می‌توانید بر اساس نیاز و فضای در دسترس خود انتخابی تضمین شده و با کیفیت را داشته باشید.

 

در آخر

در این مقاله به کمک کارشناسان گروه مبلمان فیدار به بررسی چیدمان اتاق خواب با استفاده از سرویس خواب کلاسیک و رعایت نکات مرتبط با این سبک پرداختیم.

lمنبع : پارس ناز

راهنمای خرید مبل چستر

۱۸ بازديد

این روزها مبلمان یکی از اصلی‌ترین عناصر در چیدمان دکوراسیون محبوب می‌شوند و همین موضوع بر تنوع و گستردگی انواع آن برای هر نوع سبک و سلیقه‌‌ای دلالت دارد.

یکی از مدل‌های موجود که در سال‌های اخیر هم بسیار مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفته است مبلمان چستر هستند که در نوع خود طراحی زیبا، راحت و قابل انعطاف برای قرار گرفتن در بیشتر سبک‌های چیدمان را دارند. از این جهت به دلیل توجه ویژه مصرف کنندگان به این نوع از مبلمان تصمیم گرفتیم در این مطلب با کمک مشاوران و متخصصان حوزه طراحی و ساخت مبلمان در گروه مبلمان فیدار به بررسی نکات و ویژگی‌های مبلمان چستر بپردازیم.

 

مبل چستر چیست؟

مبل چستر یا به عبارت دیگر چسترفیلد از انواع مبلمان است که در طراحی خود از سبک خاصی پیروی نمی‌کند. این یعنی برای چیدمان و استفاده از این نوع مبلمان می‌توان در اکثر سبک‌ها و دکوراسیون‌ها استفاده کرد و مبل چسترفیلد برای سبک خاصی طراحی نشده است. از بارزترین ویژگی‌های ظاهری این مبلمان می‌توان به وجود لمسه‌کاری در قسمت پشتی (تکیه‌گاه) و دسته‌های مبل اشاره کرد. همچنین طراحی این مبلمان به صورتی است که دسته‌ی مبل و تکیه‌گاه در مبل چستر در یک ارتفاع قرار دارند.

انواع مبلمان چسترفیلد

همانطور که پیش‌تر اشاره شد مبل چستر برای به کار بردن در یک سبک خاص از مبلمان نیست. علت این امر را می‌توان گستردگی آن در انواع مدل دانست. بنابراین اگر قصد خرید مبل چستر را دارید و علاقه‌مند هستید تا انتخابی همسو با سبک چیدمان خود داشته باشید بهتر است با انواع آن آشنا شده و سپس دست به انتخاب و خرید بزنید.

مبل چستر ترک

از انواع مدل های محبوب مبل چستر مدل چستر ترکیه‌ای است. اغلب این مدل از مبلمان چستر در دکوراسیون و چیدمان مدرن به کار می‌رود. مبل چستر ترک به دلیل نوع طراحی و ساخت خود به عنوان مبلمان راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیب چوب و پارچه اسکلت اصلی این مدل از مبل چسترفیلد است و معمولا در انواع مدل ساخته شده با پارچه، چرم و ترکیبی از چرم و پارچه موجود است.

مبل چستر ایتالیایی

از دیگر سبک‌های مبلمان چسترفیلد می‌توان به نمونه‌ی ایتالیایی آن اشاره کرد که یکی از اصیل ترین نوع مبلمان کلاسیک ایتالیایی بشمار می آید. این مدل معمولا با استفاده از چوب راش که دارای مقاومتی بالا است ساخته می‌شود و بسیار راحت است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به لمسه دوخت روی آن اشاره داشت که احساس نرمی و راحتی بیشتری را فراهم کرده و از مزیت‌های مبل چستر ایتالیایی به شمار می‌رود.

مبل چستر راحتی

اکثر مبلمان چستر در قالب مبلمان راحتی قابل استفاده هستند. البته برای اینکه بتوان این نوع از مبلمان را به عنوان مبل راحتی مورد استفاده قرار داد لازم است از نمونه‌‌هایی استفاده شود که با استفاده از پارچه‌های جز چرم باشد. همچنین استفاده از کوسن‌‌های علاوه بر زیبایی بخشی به مبل چستر، راحتی بیشتری را برای افراد به وجود خواهد آورد.

این سبک از تنوع گسترده‌ای به جهت ست کردن و نوع چیدمان برخوردار است و شما می‌توانید با استفاده از هر اندازه فضا و بودجه‌ای به اندازه دلخواه خود از تعداد این ست کاسته یا به آن اضافه کنید.

مبل چستر مدرن

با توجه به مطالبی که پیش‌تر در مورد آن صحبت شد به این نتیجه رسیدیم که مبلمان چستر را با توجه به سبکی که براساس آن ساخته شده‌اند می‌توان در مدل‌های چیدمانی گوناگونی به کار برد. بر همین اساس ممکن است با استفاده از تغییرات جزئی در ظاهر این سبک از مبلمان، آن‌ها را برای قرار گرفتن و ست شدن با سبک‌های دکوراسیونی مختلف همسو کرد.

این تغییرات می‌تواند در رنگ، نوعه پارچه مصرفی، به کار رفتن ترکیبی از چوب و پارچه و … باشد. با ایجاد این دست از تغییرات و برن آن به فضای مدرن با مبلمان چسترفیلد مدرن روبرو خواهیم بود که برای دور و چیدمان مدرن بسیار کارآمد هستند.

 

مراحل ساخت مبل چستر

ساخت مبلمان معمولا در هر سبک و مدلی که باشد دارای مراحلی تقریبا یکسان است. تنها تفاوت ایجاد شده می‌تواند در جزئیاتی باشد که مدل‌ها و سبک‌های مختلف را از یکدیگر مجزا می‌کند. در مراحل اولیه می‌توان گفت که ساخت کلاف بسیار مهم است، زیرا تمام وزن موجود روی مبل از متعلقات آن گرفته تا فردی که روی آن می‌نشیند را باید متحمل شود. پس لازم است تا چوبی مستحکم مانند چوب روس استفاده گردد.

نشیمن مبل چستر

انتخاب جنس متاسب برای قرار دادن به عنوان نشیمن مبل چسترفیلد بسیار مهم است. در واقع هرچه میزان تراکم آن بالاتر باشد با گذشت زمان دچار افت ظاهری کمتری خواهد شد. بهترین انتخاب برای نشیمن مبلمان چستر اسفنج یورولوکس با وزن ۳۰ و ۳۵ کیلو است.

برای قرار دادن آن هم بعد از مشخص کردن نوع اسفنج و قالب زدن آن، از چند نوار مبلی به عنوان محافظ استفاده می‌شود. به وسیله‌ی چوب این اسفنج‌ها بر روی تکیه‌گاه، نشیمن و دسته‌ چسبانده می‌شوند. و سپس از ورق لایکو برای روی آن، به منظور جلوگیری از سروصدا در اثر نشست و برخواست استفاده می‌شود.

لمسه کاری مبل چستر

تفاوت بنیادی طراحی مبل چستر که باعث تمایز آن از سایر مدل‌‌‌های مبلمان شده است، لمسه‌کاری‌های متعدد این مدل از مبل می‌باشد. این لمسه‌کاری بر روی قسمت پارچه‌ای مبل و معمولا در بخش تکیه‌گاه و دسته‌ها دیده می‌شود. با استفاده از دوخت لمسه‌ها و بر اساس مدل موجود شکل‌های منظم و هندسی برای زیبایی بیشتر مبل بر روی آن ایجاد می‌شود.

قیمت مبل چستر

گستردگی بازارهای فروش مبلمان و همچنین خدمات آنلاین این بازار باعث شده تا بتوان در کمترین زمان نسبت به قیمت آن‌ها نیز اطلاعاتی کسب نمود. قیمت ارائه شده برای مبلمان را معمولا بر اساس نوع چوب و پارچه به کار برده شده و البته برند و شرکتی بودن یا نبودن آن می‌توان تعیین کرد. ضمانت ساخت هم مورد دیگری است که می‌تواند بر بالاتر رفتن قیمت خرید موثر باشد. به طور کلی مبلمان چستر را می‌توان از حدود قیمت ۲۰ میلیون تومان به بالا درنظر داشت که البته موارد ذکر شده می‌تواند این رقم را به میزان زیادی تغییر داده و بالا ببرد.
خرید از فروشگاه‌هایی که ضمانت کالا و خدمات پس از فروش آن را متعهد می‌شوند می‌تواند اطمینانی برای خرید شما باشد.

گروه مبلمان فیدار با تولید به‌روزترین مدل‌های مبل کلاسیک، نئوکلاسیک، سرویس خواب و … و تضمین کیفیت کالا و ارائه‌ی خدمات پس از فروش می‌تواند انتخابی مناسب برای خرید مبلمان باشد. مبلمان فیدار با سابقه‌ای بالغ بر ۳۰ سال، و بهره‌مندی از شوروم حضوری و فروشگاه اینترنتی امکان خرید محصولاتی با کیفیت بی‌مثال را برای همه‌ی عزیزان فراهم آورده است. خرید آنلاین از این فروشگاه هم از خدمات ویژه و متعهدانه‌ی این گروه می‌باشد.
منبع : پارسی زی

راهنمای انتخاب مبلمان کلاسیک به سبک ایتالیایی

۲۳ بازديد

حتما برای شما هم پیش آمده است که به هنگام خرید مبل فروشنده برای راهنمایی بیشتر در مورد نوع و سبک موردنظرتان سوال بپرسد. اغلب ما درمورد انواع سبک‌های مبلمان و چیدمان دکوراسیون شنیده‌ایم اما شاید به طور دقیق با تمام ویژگی‌های آن آشنا نباشیم. 

به گزارش ایسنا به نقل از مبل فیدار، یکی از سبک‌هایی که از دیرباز تاکنون جایگاه خود را در میان سبک‌های گوناگون چیدمان حفظ کرده و هنوز هم از دسته چیدمان‌های پرطرفدار می‌باشد، سبک کلاسیک است. مبلمان کلاسیک نیز با تبعیت از اصول این سبک طراحی و عرضه می شوند. 

گروه مبلمان فیدار یکی از تولیدکنندگان به نام مبلمان و سایر متعلقات چوبی کلاسیک و نئوکلاسیک می‌باشد که با برخورداری از دانش و تجربه‌ی چندین ساله خود، توانسته است به خوشی در این صنعت بدرخشد.  ارائه‌ی خدمات متعهدانه‌ی حضوری و آنلاین از جمله ویژگی‌های گروه مبلمان فیدار است که موجب تمایز این برند شده است.

در ادامه به اصول و نکات ساخت مبل کلاسیک توسط مبلمان فیدار و بررسی نکاتی در خصوص مبل کلاسیک و انواع آن می‌پردازیم.

مبل کلاسیک چیست؟

مبل کلاسیک از انواع مبلمان است که با الهام از هنر باستان و با حفظ ارزش و اصول آن‌ها متولد شده است. مبلمان تهیه شده در این سبک نیز از این قاعده پیروی کرده و با شمایلی زیبا و با جزئیات طراحی و عرضه می‌شوند. این مبلمان بیشتر ظاهری مجلل داشته و دارای بدنه‌ی اصلی چوبی به همراه پارچه‌های فاخر هستند. در قسمت چوبی نیز منبت و کنده‌کاری‌هایی هنری به چشم می‌خورد. البته در سال‌های اخیر به تولید مدل‌های ساده‌ و کم جزئیات‌تری پرداخته شده که می‌تواند موردپسند سلیقه‌های ساده‌پسندتر برای این سبک باشد.

نکات مهم در انتخاب و خرید مبل کلاسیک

اگر قصد خرید مبلمان کلاسیک را دارید لازم است تا در هنگام خرید موارد و نکاتی را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید حداکثر رضایت را از خرید مبل کلاسیک خود کسب نمایید. در هنگام خرید این سبک از مبل حتما به کیفیت چوبی که در ساخت بدنه‌ی اصلی آن به کار رفته است دقت داشته باشید. 

مبلمان کلاسیک معمولا از قیمت بالایی برخوردار است  بنابراین لازم است تا از چوب مقاوم و با کیفیت در ساخت استفاده شود تا بتوان در طولانی مدت آن را مورد استفاده قرار داد. بنابراین در هنگام خرید با بررسی دقیق این مورد و حصول اطمینان از کیفیت چوب و کلاف به کار رفته اقدام به خرید نمایید. مبل کلاسیک را از لحاظ رنگ به کار رفته روی بدنه‌ی چوبی نیز بررسی نمایید. در رنگ‌آمیزی این مبلمان از دو نوع رنگ پوششی و براق استفاده می‌شود. رنگ پوششی همان‌گونه که از نامش پیداست باعث پنهان شدن نقص و عیوب احتمالی چوب می‌شود و ممکن است شما را در مورد کیفیت چوب به اشتباه بیندازد. 

رنگ براق به خوبی نشان‌دهنده‌ی بافت چوب به کار رفته است و در صورت وجود خرابی و یا ترک به خوبی می‌توان چوب با کیفیت را از نمونه‌ی بی‌کیفیت آن تشخیص داد. به دوخت مبلمان نیز در هنگام خرید توجه داشته باشید. اینکه پارچه‌ها با ظرافت و تمیز دوخت شده باشند و روی آن‌های سوراخ، زدگی و یا نواقص دیگر وجود نداشته باشد.

جنس مبلمان کلاسیک

به طور کلی برای ساخت مبلمان از دو نوع چوب نرم و سخت استفاده می‌شود. میزان سختی چوب، بر اساس میزان فیبر موجود در ساختمان چوبی و ضخامت دیواره چوب می‌توان مورد بررسی قرار داد. چوب بلوط، افرا، گردو را می‌توان نمونه‌ای از چوب سخت دانست. این نوع چوب دوام بالایی داشته و احتمال پوسیدگی در آن‌ها کم است. بافت زبر دارند و نمی‌توان از تمام انواع آن برای تولید مبل استفاده کرد.

چوب کاج، صنوبر، سرو از انواع چوب نرم هستند. این نوع گزینه‌ی مناسبی برای ساخت مبلمان هستند. بافتی زیبا و لطیف دارند و معمولا از اکثر انواع آن می‌توان برای ساخت مبلمان استفاده کرد. چوب‌های کاج، بلوط سفید، افرا، گردو و گیلاس نمونه‌هایی از بهترین چوب برای مبلمان هستند. از لحاظ نوع و جنس پارچه مناسب برای مبل کلاسیک هم می‌توان به پارچه‌های چرم، مخمل، کتان، پشم، آکرولیک و... با توجه به کارایی آن اشاره داشت.

در انتخاب رنگ چوب و پارچه این سبک از مبلمان نیز به توجه به فضای موجود، نور اتاق، رنگ و استایل سایر وسایل موجود در فضا و البته سلیقه و روحیه‌ی شخصی خود توجه نمایید.

راهنمای انتخاب مبلمان کلاسیک به سبک فرانسوی و ایتالیایی

مبل کلاسیک فرانسوی

این نوع از مبل پایه‌هایی به شکل منحنی داشته و دارای منبت و کنده‌کاری‌ها ظریف است. طرفداران مبلمان کلاسیک فرانسوی فضای بزرگتر و کیفیت متریال بکار رفته در پارچه و چوب را ترجیح می دهند. بیشتر طرح‌های ایجاد شده در آن از میان طرح‌های رومی می‌باشد. معمولا از پارچه ریون یا کتان برای مبل کلاسیک فرانسوی استفاده می‌شود و چوب مورد استفاده در آن راش، گردو، روسی و غیره است.

راهنمای انتخاب مبلمان کلاسیک به سبک فرانسوی و ایتالیایی

مبل کلاسیک ایتالیایی

مبل کلاسیک ایتالیایی از متریالی با کیفیت بالا تهیه می‌شود. این مبلمان دارای ظاهری فاخر هستند و مدرنیته و سادگی کمی در آن به چشم می‌خورد. منبت‌های بسیار هنرمندانه و متعدد تشکیل دهنده‌ی بخش عظیمی از کلاسیک ایتالیایی هستند. همچنین در رنگ و تزئینات آن از طلاکوبی نیز گاها استفاده می شود.

مبل کلاسیک ترک

از ساده‌ترین مدل‌های مبل کلاسیک و دارای مد پایدار است. دوام و کیفیت بالایی داشته و به نسبت طراحی‌های زیبا دارای قیمت مناسبی است. مبل فیدار تولید کننده مبلمان کلاسیک با بالاترین کیفیت در ایران مبلمان فیدار تولید کننده و ارائه‌دهنده‌ی انواع مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک و سایر ملزومات در این سبک است. تنوع و کیفیت بالای محصولات فیدار از وجوه تمایز این برند است.
منبع : isna.ir

مبل چستر کلاسیک

۱۷ بازديد

مزایا و معایب مبل چستر کلاسیک

تمامی وسایلی که برای استفاده در هر شکلی به کار می‌روند، در کنار مزایایی که  از آن بهره‌مند می‌شویم ممکن است معایبی را نیز در مقایسه با  سایر نمونه‌های در نوع خود دارا باشند.مبلمان نیز از این امر مستثنی نیستند و در هر سبکی که انتخاب می‌شوند در کنار دلایلی که برای انتخاب آن داریم، معایبی نیز خواهند داشت.

در این مطلب برآن هستیم تا با استفاده از تجربه‌‌ای که کارشناسان گروه مبلمان فیدار از خرید و بازخورد مشتریان مبل چستر کلاسیک داشته و دارند استفاده کنیم و مزایا و معایب مبل چستر کلاسیک  را بررسی نماییم.

طراحی و ساخت مبل چستر کلاسیک

مبلمان چستر با حفظ ویژگی‌های اصلی خود از جمله وجود لمسه‌کاری‌های متعدد بر بدنه‌ی خود و ترکیبی از پارچه و چوب در سبک‌های متعددی تولید و عرضه می‌شود.مبل چستر کلاسیک نیز با توجه به ویژگی‌هایی که برای مبلمان سبک کلاسیک تعریف شده است طراحی می‌شود. بطور کلی برای آشنایی با مبلمان سبک کلاسیک و اصیل به این لینک مراجعه کنید.

در ساخت این مبلمان نیز باید گفت که با توجه به طراحی و نوع مبل موردنظر این مراحل می‌تواند متفاوت از یکدیگر باشد اما به طور کلی ساخت مبل چستر کلاسیک را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

  • + تهیه الوار مناسب و با کیفیت
  • + رنگ‌آمیزی آن‌ها در صورت نیاز
  • + انجام مراحل رویه‌کوبی
  • + لمسه دوزی مبلمان چستر کلاسیک بر اساس طرح موردنظر

نکاتی که در خرید مبلمان چستر کلاسیک باید در نظر بگیرید!

اگر قصد خرید مبلمان چستر کلاسیک را دارید در هنگام خرید حتما این نکات را مدنظر قرار دهید:

  • + قبل از خرید این مبل حتما آن را از جهت هماهنگی با سایر وسایلی که در چیدمان خود در اختیار و همچنین سبک فضای موردنظر مورد توجه قرار دهید.
  • + رنگ مبل چستر کلاسیک را لازم نیست به صورت تکی انتخاب نمایید بلکه می‌توانید برای جلوگیری از یکنواختی در آن رنگ‌های هماهنگ با یکدیگر را در کنار هم تلفیق نمایید.
  • + در هنگام خرید حتما به کیفیت ساخت مبلمان دقت نمایید. این موضوع را هم از لحاظ ساختمان چوبی مبل و استحکام آن و هم از لحاظ کیفیت و پارچه‌ی مورد استفاده مدنظر قرار دهید.
  • + اگر قصد خرید میز ناهارخوری هم دارید می‌توانید مبلمان چستر کلاسیک خود را با آن ست نمایید. این انتخاب می‌تواند ظاهری شکیل و هماهنگ را به منزل شما ببخشد. همچنین شما این امکان را دارید که مبلمان چستر کلاسیک و میز ناهارخوری هماهنگ با آن را به صورت دلخواه خود سفارش دهید.

مزایا و معایب مبل چستر کلاسیک

مزایای مبلمان چستر

این مبل را می‌توان جزو مبلمانی با مد پایدار دانست و سال‌ها از آن در دکوراسیون و چیدمان فضای خود استفاده کرد.مبلمان چستر همچنین از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. نگهداری و نظافت این مبلمان نیز بسیار راحت است و با تکه‌ای دستمال مرطوب می‌توان این کار را انجام داد.

معایب مبل چستر کلاسیک

شاید بتوان طراحی مبلمان چستر کلاسیک در ابعاد بزرگ را از معایب آن دانست. زیرا از این مبلمان را نمی‌توان به راحتی در فضاهای کوچک جا داد.به علت جنس بدنه‌ی مبل چستر در استفاده از آن باید دقت به خرج داد تا در برابر خراش و پارگی در امان باشد.همچنین این مبلمان نسبتا مبلمانی با قیمت رو به بالا هستند و شاید نتوان آن را با قیمتی مناسب تهیه کرد.

سخن آخر

با بررسی موارد گفته شده می‌توان دریافت که آیا خرید این مبل می‌تواند با توجه به شرایطی که از آن برخوردار هستید مناسب باشد یا نه. بنابراین این موارد را درنظر داشته باشید تا بتوانید به خریدی سودمند و رضایت‌بخش برسید.

منبع : اعتدال 

نکات عجیب درباره مبل چستر کلاسیک

۱۷ بازديد

انتخاب  درست مبلمان بر اساس سلیقه، بودجه و دکوراسیون موردنظر شما از اهمیت بسیاری برخوردار است که لازمه آن داشتن اطلاعات کافی در این مورد است. همچنین فروشگاهی که به منظور خرید مبلمان انتخاب می‌کنید نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. مجموعه فروشگاهی مبل فیدار یکی از فروشگاه‌هایی است که با سابقه درخشان چندین ساله در این زمینه فعالیت دارد.

تاریخچه مبل چستر فیلد

تاریخچه مبل چستر فیلد حدوداً به دهه 1600 تا 1700 میلادی بازمی‌گردد. در چنین زمانی لرد فیلیپ استنهاپ، ارل چهارم چستر فیلد دستور داد که مبل به خصوصی برای او طراحی و ساخته شود و پس از ساخت نام خود را بر روی آن نهاد. لرد فیلیپ استنهاب در کنار اینکه یک نویسنده و سیاستمدار فوق‌العاده بود، بعد از این اقدام، پیشروی مد هم به حساب می‌آمد. پس از مدت‌ها که لرد در بستر مرگ افتاد تصمیم گرفت این مبل را به پسرش سلیمان دیرولس اهدا کند. سلیمان نیز که از زیبایی و راحتی این مبل شگفت زده شده بود آن را در مقابل دید مهمانان اشراف زاده خود قرار داد. این کار سلیمان باعث شد که مبل چستر فیلد جای خود را برای ورود به دربار باز کند.

پس از گذر از این دوره و در دوره ویکتوریاها مبل چستر فیلد بیشتر چهره لوکس و اشرافی به خود گرفت. شاید دلیل این مسئله اهمیت دادن فراوان مردمان قبل از این دوره به راحتی مبل باشد. شاید جالب باشد بدانید که مبل‌های چستر فیلد آن زمان از سیستم تعلیق استفاده نمی‌کردند، پر از موی اسب بودند و روکش چرم و دکمه‌های چرمی محکمی داشتند. 

ویژگی‌های مبل چستر

از مهم‌ترین ویژگی‌های مبل چستر کلاسیک می‌توان به ظاهر آن اشاره نمود. این مبل‌ها دارای دسته و پشتی پهن هستند و در کل ارتفاع کمی دارند و کوتاه هستند. همچنین به منظور زیبایی هر چه بیشتر دسته‌ها و بدنه این نوع از سرویس مبلمان به واسطه دکمه‌های روکش دار متعدد دیزاین شده است. جنس پارچه رویه مبلمان مذکور معمولاً از چرم و مخمل است که هر کدام زیبایی به خصوص خود را دارد. یکی از ویژگی‌های جالب مبل چستر این است که به منظور پر کردن آن از موی دم اسب، پرز نارگیل و پشم بز استفاده شد. استفاده از چنین متریال‌هایی باعث می‌شود که میزان احساس راحتی که این مبلمان به شما منتقل می‌کند بیش از مبلمان‌ دیگر باشد. 

یکی دیگر از ویژگی‌های مبل چستر که باعث شده دست مصرف کنندگان در خرید آن کاملاً باز باشد این است که در ابعاد گوناگونی طراحی و تولید و وارد بازار شده‌اند. این موضوع باعث شده است که افراد برای منزل خود در هر ابعادی بتوانند مبل چستر را خریداری نمایند.

 

انواع مدل‌های مبلمان چستر کلاسیک

امروزه تنوع در بازار مبلمان به حد اعلای خود رسیده است. مبل چستر کلاسیک نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست و دارای انواع مختلفی است. آشنایی با انواع مبل چستر پیش از خرید به شما کمک می‌کند تا خریدی راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر را تجربه کنید. در ادامه به معرفی انواع مبل چستر خواهیم پرداخت.

مبل راحتی چستر فرانسوی

این مبل یکی از انواع مبلمانی است که زیبایی را در سادگی به معنا رسانده است. در کنار سادگی، این مبل می‌تواند به خوبی احساس راحتی را به مصرف کنندگان منتقل نماید. برای ساخت اسکلت چوبی و بدنه این مبل از چوب افرا و روس کمک گرفته می‌شود. همچنین از اسفنج ویژه‌ای برای ساخت قسمت‌های مختلف این مبل استفاده می‌شود. 

مبل چستر آدریانا

اگر به دنبال یک مبل لوکس و مجلل می‌گردید این مدل از مبل مخصوص شما است. به منظور ساخت قسمت‌های چوبی این مبل نیز از چوب‌های راش و روس استفاده شده است. یکی از ویژگی‌های خاص این مبل استفاده از اسفنج یورولوکس برای ساخت قسمت‌های فومی است. 

مبل چستر ایتالیایی کرونوس

اگر علاقه‌مند به مبل‌های لوکس و مجلل هستید یکی دیگر از انتخاب‌هایی که می‌توانید داشته باشید مبل چستر ایتالیایی کرونوس است. این مبل شباهت بسیاری به مدل قبلی دارد و شاید بتوان گفت که تفاوت آن‌ها فقط در لمسه‌دوزی‌ها خلاصه می‌شود. همچنین این دو مدل مبل از نظر نوع چوب و فوم مورد استفاده نیز کاملاً یکسان هستند.

مبل چستر ترکیه

این مبل گزینه‌ای کاملاً متناسب با دکوراسیون‌های مدرن امروزی است. برای ساخت این مبل از طرح‌های ایتالیایی نیز به خوبی ایده گرفته‌اند. امروزه این مدل از مبلمان در ایران نیز دارای بهترین تولید کنندگان است که توانسته‌اند سرویس‌های مبلمان بی نظیری را وارد عرصه مصرف نمایند. با هدف ساخت قسمت‌های چوبی مبل از چوب تمام روس استفاده می‌شود. همچنین تولیدکنندگان برای رویه این مبل از پارچه مایا خارجی استفاده می‌کنند. 

مبل چستر نیکولا

اگر به مبل چستر کرونوس علاقه دارید به احتمال زیاد مبل چستر نیکولا را هم می‌پسندید. برای ساخت این دو مبل از مواد کاملاً یکسانی استفاده شده است اما آنچه که باعث ایجاد تفاوت در آن‌ها شده است فرم مبل‌ها است که در اینجا مقداری تغییر شکل داریم.

چیدمان مبل چستر در منزل

چیدمان مبل چستر در منزل نیازمند شناخت کامل این مبل و دکوراسیون منزل مورد نظر شما است. انواع مدل‌های مبل چستر معمولاً دارای لمسه کاری‌هایی در قسمت پشتی هستند. این موضوع تا حدودی جایگاه مبل را در منزل تعیین می‌کند؛ چرا که بایستی در جایی قرار بگیرد که پشت به دیوار نباشد و بلکه لمسه دوزی‌ها مشخص باشد تا زیبایی کار خودنمایی کند. این مبلمان دارای مدل‌های مختلفی است که چیدمان آن‌ها متفاوت است. به عنوان مثال یکی از متداول‌ترین چیدمان‌هایی که به چشم می‌خورد قرار دادن یک کاناپه 3 نفره در مرکز اتاق و قرار دادن باقی آیتم‌ها حول آن است. 

یکی دیگر از حالت‌هایی که برای یک دورهمی دوستانه مکان دنج و دلنشینی را خلق می‌کند قرار دادن دو کاناپه 3 نفره با زاویه 90 درجه نسبت به یکدیگر است. در این حالت می‌توانید مبل‌های تک نفره را مقابل یکی از کاناپه‌های مذکور قرار دهید و یک ضلع از این مربع را باز بگذارید. این ضلع باز می‌تواند با المان‌های مختلفی مانند تلویزیون و یا شومینه پر شود. اگر منزل شما به اندازه کافی بزرگ است می‌توانید از چیدمان زیبای دایره‌ای نیز استفاده کنید و لذت ببرید.

قیمت مبلمان چستر کلاسیک

طبیعتاً قیمت هر محصولی تحت تأثیر کیفیت مواد به کار رفته برای تولید آن محصول است. چنانچه این مواد از کیفیت بالایی برخوردار باشند محصول نهایی نیز بسیار با کیفیت خواهد بود. قیمت مبل چستر کلاسیک نیز تحت تأثیر عوامل مختلفی است. از جمله مواردی که روی قیمت این محصول اثر می‌گذارند می‌توان به نوع چوب به کار برده شده، نوع پارچه رویه، نوع فوم استفاده شده و میزان لمسه کاری‌ها اشاره کرد. همان‌طور که ذکر شد این مبلمان دارای سایزهای مختلفی است  و سرویس‌های مختلف 7 نفره و بیشتر دارد که این مسائل نیز می‌تواند روی قیمت مبلمان اثر بگذارد.

مقایسه و خرید آنلاین مبلمان

سخن پایانی

همان‌طور که مشاهده کردید امروزه تنوع در دنیای مبلمان بی نظیر است. این تنوع باعث می‌شود که افراد با هر سلیقه‌ای بتوانند مبلمان مورد علاقه خود را بیابند و خریداری کنند. در این میان مبل چستر کلاسیک یکی از انواع مدل‌های مبلمانی است که از دیرباز طرف‌داران ویژه خود را داشته است. برای خرید این مبلمان اطلاعات مختلفی را در اختیار شما قرار دادیم که می‌تواند بسیار مفید واقع گردد.

منبع : arse3.ir

 

مبلمان کلاسیک مدرن - سبک‌های چیدمان نشیمن 2022

۱۹ بازديد

مبلمان کلاسیک مدرن + سبک‌های چیدمان نشیمن 2022

شاید در نگاه اول عنوان کلاسیک مدرن یک پارادوکس به نظر برسد. زیرا کلاسیک سبکی از مبلمان است که ویژگی‌های آن کاملاً در تناقض با سبک مدرن می‌باشد. این تغییرات در پارچه مبلمان، شکل ظاهری آن، منبت‌کاری‌های صورت‌گرفته روی چوب مبل و … به‌ وضوح قابل‌مشاهده است.

 

اما مبلمان کلاسیک مدرن تلفیقی از ویژگی‌های این دو سبک است و با زیبایی‌های خاصی که دارد این روزها محبوبیت خاصی پیدا کرده است. اگر می‌خواهید با این نوع مبلمان بیشتر آشنا شوید تا پایان این مطلب از مبل فیدار با ما همراه باشید.

مبلمان سبک کلاسیک مدرن

منظور از مبل کلاسیک مدرن در واقع همان مبل کلاسیک است که تغییراتی روی آن اعمال شده  و تأثیر گرفته از سبک مدرن هستند. به عبارتی تماماً کلاسیک یا مدرن نیستند. به‌طوری‌که طراحی ساده‌ای دارند و از تزئینات کمتر در آن‌ها استفاده شده است. رنگ‌هایی که عمدتاً در این سبک از مبلمان استفاده می‌شود شامل بژ، قهوه‌ای، نقره‌ای، سفید و خاکستری است که زیبایی خیره‌کننده‌ای به آن‌ها می‌بخشد. برای بررسی تخصصی و خرید مبلمان مدرن کلاسیک به این لینک مراجعه کنید.

ویژگی‌های ظاهری مبل کلاسیک مدرن

شاید این سؤال در ذهن شما نیز شکل‌گرفته باشد که مبل کلاسیک مدرن چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توان آن‌ها را تشخیص داد؟ اگر اطلاعات خوبی از مبلمان سبک کلاسیک و سبک مدرن داشته باشید قطعاً به‌راحتی می‌توانید مبل کلاسیک مدرن را تشخیص دهید. اما از مهم‌ترین ویژگی‌های این سبک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

سبک‌های مختلف در منبت‌کاری

در این سبک از منبت‌کاری با الگوهایی کاملاً مدرن بهره گرفته شده است. به این شکل که این الگوها دارای طرح‌های فانتزی و غیر انتزاعی هستند.

تغییرات در رنگ‌بندی

همان‌طور که می‌دانید مبلمان مدرن معمولاً به‌صورت ساده و تک‌رنگ هستند. این در حالی است که در سبک کلاسیک تنوع طرح و رنگ‌ها خیلی بالا است. در سبک مبلمان کلاسیک مدرن شرایطی فراهم شده که افراد بتوانند متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل و سلیقه خود رنگ مبلمان را سفارش دهند.

تفاوت در قسمت‌های مختلف سرویس مبلمان

یک مبل دارای بخش‌های مختلفی مثل نشیمن، تکیه‌گاه، قسمت چوبی و روکش پارچه‌ای است. اگر هرکدام از این قسمت‌ها در مبل کلاسیک را به سبک مدرن تغییر دهید مبل کلاسیک مدرن خواهد شد.

هماهنگی با نورپردازی‌های متفاوت

از دیگر ویژگی‌های این سبک مبلمان می‌توان به امکان هماهنگی آن‌ها با نورپردازی‌های مختلف اشاره نمود.  باتوجه‌به اینکه می‌خواهید از کدام نور در فضا استفاده نمایید می‌توانید تغییراتی در این مبلمان و حتی سبک چیدمان آن‌ها ایجاد کنید. این منبع نور می‌تواند طبیعی و یا غیرطبیعی باشد.

مبلمان کلاسیک مدرن + سبک‌های چیدمان نشیمن 2022

انواع مبلمان کلاسیک مدرن 

مبل کلاسیک مدرن نیز همانند سایر سبک‌های مبلمان دارای مدل‌های مختلفی هستند که هر یک از آن‌ها زیبایی خاصی دارند و می‌توانید متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود آن‌ها را انتخاب کنید. از جمله انواع این مبلمان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

مبلمان کلاسیک مدرن چوبی

معمولاً مبلمان چوبی به مبلمان کلاسیک معروف هستند. اما با ایجاد تغییراتی در آن‌ها می‌توان جلوه‌ای مدرن به مبلمان بخشید و به ‌عنوان یک مبل کلاسیک مدرن استفاده کرد و زیبایی آن را دوچندان نمود. معمولاً در تولید این مبلمان از چوب‌های گردو و راش استفاده می‌کنند.

مبلمان کلاسیک مدرن فرانسوی

یکی از مدل مبلمان‌های محبوب این سبک مبل کلاسیک مدرن فرانسوی است. برای روکش پارچه‌ای در این مبلمان عمدتاً از رنگ‌های خنثی مثل سفید و طوسی روشن استفاده می‌شود. این پارچه می‌تواند از جنس‌های مختلفی مانند کتان، ریون، مخمل مبلی، پارچه مبلی ابریشم و یا پارچه‌های توری باشد.

مبلمان کلاسیک مدرن ایتالیایی

منبت‌کاری‌های زیبا و چشم‌نواز و همچنین راحتی زیاد این مدل از مبلمان از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است که موجب شده طرفداران بسیاری داشته باشد. این مبلمان از زیباترین مدل‌های این سبک محسوب می‌شوند.

مبلمان کلاسیک مدرن انگلیسی

در این نوع از مبلمان خبری از منبت‌های شلوغ و پرکار نیست. به عبارتی این مبلمان دارای طراحی ساده و خاصی هستند و معمولاً در ست‌های 7 نفره تولید و به بازار عرضه می‌شوند. پارچه مورد استفاده در این مبلمان عمدتاً از پارچه‌های ترک است، البته گاهی اوقات از پارچه‌های چینی نیز در تولید آن‌ها استفاده می‌شود.

مبلمان کلاسیک مدرن مستر

اگر به دنبال یک‌دست مبل کلاسیک مدرن با قیمت مناسب برای منزل خود هستید مبل‌های مستر گزینه‌ای عالی هستند. این مدل از مبلمان سادگی و جذابیت خاصی دارند. زیرا معمولاً در تولید آن‌ها نیازی به رعایت اصول اولیه مبل کلاسیک نیست و از سبک‌های مدرن بیشتر استفاده شده است. در نتیجه ابعاد کوچک‌تری دارند و به‌راحتی می‌توان از آن‌ها در آپارتمان‌های کوچک استفاده نمود و دکوراسیون داخلی شیکی در آن‌ها ایجاد کرد.

مبلمان کلاسیک مدرن ال شکل

باتوجه‌به اینکه چیدمان مبلمان سبک کلاسیک و سبک مدرن بسیار جذاب است، محدودیتی برای انتخاب این مدل از مبلمان وجود ندارد. ازاین‌رو می‌توانید هر طرح و مدلی از مبلمان را انتخاب کنید. مبلمان ال کلاسیک مدرن نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند و می‌توانید متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی خود  مبل‌های ال ساده و یا مبل‌هایی که دارای منبت‌کاری‌ های بیشتری هستند انتخاب کنید.

 مبلمان کلاسیک مدرن مصری

در تولید این سبک از مبلمان معمولاً از پارچه‌های مخمل ساده روکش شده استفاده می‌کنند و همراه با کوسن‌هایی با پارچه‌های طرح‌دار هستند که موجب شده نمای خاصی داشته باشند. دسته‌های این مبلمان تلفیقی از چوب و پارچه هستند و همانند مبلمان سلطنتی می‌باشند. در مبلمان سبک مصری چوب به‌کاررفته در مبل معمولاً دارای طرح و نقوش منبت‌کاری و گاهی اوقات طلاکاری است.

مبلمان کلاسیک مدرن ترک

از مهم‌ترین ویژگی‌های این مبلمان سادگی، زیبا و طول عمر بالای آن‌ها است. ازاین‌رو می‌توانید سالیان سال از آن‌ها استفاده کنید. در تولید این مبلمان از پارچه‌های اصل ترک که بسیار زیبا هستند استفاده شده و همین مسئله موجب دوام و ماندگاری آن‌ها شده است.

قیمت مبل کلاسیک مدرن در تهران

مبلمان کلاسیک مدرن باتوجه‌به متریال درجه یک و چوب‌های مرغوبی که در تولید و مونتاژ آن‌ها استفاده شده است معمولاً دارای قیمت بالاتری نسبت به قیمت خرید مبلمان ال راحتی هستند. این سبک از مبلمان دارای مدل‌های مختلفی هستند که هر یک با توجه چوب، پارچه، نقوش و منبت‌کاری‌هایی که بر روی آن‌ها انجام شده و کیفیت مونتاژ دارای قیمت‌های مختلفی است؛ بنابراین عوامل مختلفی بر قیمت این مبلمان تاثیرگذار هستند.

سعی کنید با پرداخت هزینه بیشتر مبل کلاسیک مدرنی را انتخاب کنید که از متریال مرغوب و درجه یک تولید شده باشد، زیرا چوب‌های بی‌کیفیت و نامناسب در زمان مونتاژ و منبت‌کاری احتمال اینکه آسیب ببینند و همچنین ترک‌خوردگی یا شکستن آن‌ها بیشتر است. در نتیجه مبلمان نمای ظاهری زیبا با ظرافت کاری چندانی نخواهند داشت.

سخن پایانی

برای خرید مبل کلاسیک مدرن می‌توانید به فروشگاه‌ها و یا وب‌سایت‌هایی که به‌صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید. مجموعه فیدار که سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه تولید و فروش مبلمان و محصولات چوبی دارد همیشه جدیدترین و شیک ترین مبلمان با بهترین متریال و قیمتی مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌دهد. ازاین‌رو می‌توانید به‌راحتی به این فروشگاه و یا وب‌سایت آن مراجعه کنید و با مشاهده مدل‌های مختلف مبلمان مدل نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

منبع : https://www.otag.ir