یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آبان ماه 1401

وب‌سایت دیجیتال مارکتینگ فارسی با هدف ارائه مطالب آموزشی و مقالات بروز و کاربردی در زمینه بازاریابی دیجیتال در سال 1401 آغاز به کار کرده است.این مجموعه به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نبوده و کاملا مستقل است و توسط چندین عاشق بازاریابی دیجیتال به شما ارائه خدمات می دهید.

آزمایش در منزل

۱۲ بازديد
نمونه گیری در منزل

آزمایش در منزل در مشهد

بسیاری از افراد به طور مرتب برای بررسی سلامت خود و پیشگیری از بیماری ها به پزشک و آزمایشگاه مراجعه می کنند.
آزمایش آنلاین فرصتی برای شماست. اگر شانس و فرصت رفتن به آزمایشگاه را ندارید، آزمایش آنلاین راه حلی ساده برای شماست تا بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه، آزمایشات خود را انجام دهید.
فرقی نمی کند جوان باشید یا پیر، همه افراد باید حداقل سالی یک بار آزمایش دهند، اما بسیاری از افراد به دلیل ناتوانی در حرکت یا کمبود وقت، مشکلات ترافیکی و غیره نمی توانند به آزمایشگاه مراجعه کنند.
طبق درخواست همکاران ما به منزل شما مراجعه و پس از بررسی دقیق نسخه اقدام به خون گیری و عناصر لازم می نمایند. همچنین پس از آماده شدن پاسخ آزمون، نتیجه آزمون از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. لذا بدون مراجعه حضوری کلیه مراحل پذیرش از خونگیری در منزل تا نتیجه آزمایشات انجام می شود. بنابراین بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه می توانید آزمایش کنترل پزشکی، آزمایش بارداری، آزمایش ژنتیک، سرویس حیوانات خانگی، آزمایش تیروئید را انجام دهید.

 

آزمایش در منزل چگونه انجام می شود؟

نمونه گیری در منزل شرایط خاصی ندارد. پس از تماس با آزمایشگاه مصطفی، بازدید هماهنگ شد. متخصص خبره ما از خانه شما بازدید می کند و از بیمار نمونه می گیرد و تیم ما نمونه را به آزمایشگاه می فرستد. پس از انجام آزمون در صورت تمایل پاسخ آزمون در اسرع وقت برای شما پست خواهد شد. همچنین می توانید نتیجه آزمایش خود را به صورت آنلاین مشاهده و دریافت کنید

در چه شرایطی آزمایش خانگی توصیه می شود؟

بسیاری از افراد به دلیل شرایط خاص خود امکان مراجعه به آزمایشگاه را ندارند. به عنوان مثال، افرادی که اخیرا تحت عمل جراحی قرار گرفته اند، بیماران، افراد ناتوان، سالمندان، کودکان یا زنان باردار، حوصله و توانایی انتظار در صف آزمایشگاه ها را ندارند. به همین دلیل بهتر است از خدمات تست خانگی استفاده کنید.
همچنین محل سکونت برخی افراد از آزمایشگاه دور است و انجام آزمایش در منزل آنها را از رفت و آمد و گرفتار شدن در ترافیک رها می کند.
برخی افراد دیگر نیز برنامه بسیار فشرده ای دارند و زمان کافی برای رفتن به آزمایشگاه ندارند. در این شرایط بهترین راه استفاده از سرویس ارائه شده توسط آزمایشگاه مصطفی است: نمونه برداری و تست در منزل در مشهد با یک تماس تلفنی. انجام شد

چه آزمایشاتی در منزل انجام می شود؟

خدمات نمونه گیری خانگی آزمایشگاه مصطفی شامل طیف وسیعی از آزمایشات عمومی و حتی تخصصی می باشد. آزمایش خون، آزمایش هورمون، نمونه ادرار، آزمایش تیروئید، آزمایش بارداری، پاتوبیولوژی، هماتولوژی، آزمایش اعتیاد، نمونه بزاق، آزمایش سیتولوژی، آزمایش ژنتیک و یک سری آزمایش که در منزل قابل انجام است.

 تست چکاپ کامل در منزل

با افزایش سن نیاز به نظارت دوره ای وضعیت بدن بیشتر احساس می شود. به همین دلیل است که پزشکان همیشه آزمایش کامل کنترل خانگی را به طور منظم توصیه می کنند. برای افراد بالای 50 سال و کسانی که سابقه بیماری یا شرایط خاص دارند بهتر است سالی یک بار و افراد زیر 50 سال هر 2 تا 3 سال یک بار چکاپ کامل انجام دهند.
چکاپ کامل خانگی معمولاً شامل آزمایش‌های مربوط به چربی‌های خون، شمارش سلول‌های خون، قند خون و دیابت، کبد، کلیه و ادرار، عملکرد تیروئید و آزمایش‌های مربوط به فشار خون، غربالگری سرطان پروستات یا سرطان دهانه رحم است.

آزمایش تیروئید در منزل

آزمایش تیروئید یکی از متداول ترین و رایج ترین آزمایشاتی است که انجام می شود. اگر شما یا اطرافیانتان متوجه کاهش یا افزایش وزن ناگهانی، ریزش مو، تغییر در خلق و خو و انرژی بدن، تورم گردن یا احساس گرما و سرمای شدید شدید، بهتر است برای یافتن علت، آزمایش تیروئید بدهید. برای عموم مردم بهتر است هر 5 سال یکبار آزمایش تیروئید انجام دهند و افرادی که سابقه مشکلات تیروئیدی دارند باید در دوره های کوتاه تری وضعیت تیروئید خود را تحت نظر پزشک بررسی کنند.

آزمایش هورمون زنانه در منزل

ناباروری و بروز خصلت های مردانه در زنان چالش بزرگی است. همه این مشکلات منشأ خود را در سطح هورمون های زنانه دارند. عدم تعادل این هورمون ها باعث تاخیر در سیکل ماهانه، عدم تخمک گذاری، توقف سیکل قاعدگی و … خواهد شد. بهترین راه برای بررسی سطح این هورمون ها انجام آزمایش هورمون زنانه است.
آزمایش هورمون زنانه یکی از مهم ترین آزمایشاتی است که برای بررسی سلامت جنسی و باروری زنان تجویز می شود. علت بسیاری از مشکلات ناباروری در زنان به دلیل عدم تعادل این هورمون ها است. شرایط انجام این نوع آزمایش خون کمی با سایر آزمایشات آزمایشگاهی متفاوت است.

آزمایش اعتیاد در منزل

تست اعتیاد یکی از انواع آزمایشاتی است که حتما قبل از ازدواج از خانواده و دوستانتان شنیده اید. اگرچه ازدواج شایع ترین دلیل آزمایش اعتیاد است، اما در کشور ما دلایل مهم دیگری نیز برای انجام آزمایش وجود دارد.
از جمله مواردی که نیاز به آزمایش مواد مخدر وجود دارد زمان اخذ وجه اشتباه برای استخدام مشاغل دولتی، آزمون پیش از ازدواج، زمان ارتکاب جرم، تست پلیس راهنمایی و رانندگی با کیت مواد مخدر در سفرهای جاده ای است.
همه انواع اعتیاد را نمی توان با یک آزمایش تشخیص داد، به عنوان مثال آزمایش ترک اعتیاد به شیشه مرفین و الکل به طور جداگانه انجام می شود.

آزمایش سیتولوژی در منزل

یک تست تشخیصی فقط برای افرادی استفاده می شود که علائم، علائم یا شواهد دیگری دارند که می تواند نشان دهنده یک بیماری خاص (مانند سرطان) باشد. یک آزمایش تشخیصی وجود یک بیماری را تشخیص می دهد و در صورت وجود، آن را به طور دقیق و درست طبقه بندی می کند.
آزمایش غربالگری برای یافتن افرادی که ممکن است بیماری خاصی را حتی قبل از ظاهر شدن علائم داشته باشند، استفاده می شود. اگر تست غربالگری مثبت باشد اغلب از آزمایش تشخیصی استفاده می شود. برخی از تست‌های سیتولوژی، مانند پاپ اسمیر، عمدتاً برای غربالگری استفاده می‌شوند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند سرطان‌ها را به دقت تشخیص دهند.

منبع :مسترآزمایش

کتاب سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت بهمن کشاورز

۹ بازديد

سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت
سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت – بهمن کشاورز

با گذشت قریب به سیزده سال از لازم الاجرا شدن قانون مصوب 1376، هنوز اکثر مطالبات موجر و مستاجران اماکن تجاری مشمول قانون سال 1356 است.
با بررسی نظرات معاونت حقوقی قوه قضائیه، مشاهده می شود که شاید هشتاد درصد استعلام ها و پاسخ های آنها -در زمینه اجاره های تجاری- مربوط به محل های مشمول قانون روابط موجر و مستأجر مصوب 1356 باشد. .
صدور اصل این دستور (غیر از بحث سرقفلی) در صلاحیت شورای حل اختلاف و در نتیجه عدم توافق دادگاههای ذیل و مداخله دیوان عالی کشور و سرانجام خلط و تعارض احکام قطعی دادگاهها یا شعب دیوان عالی کشور.
همچنین بر بیان برخی از نظرات و ایده های جدید در مورد پرونده ها نظارت می کنیم. مثلاً «سرقفلی» و «حقوق تجاری، حرفه ای و تجاری» را در زمان تخلیه اماکن تجاری موضوع قانون 1356 به تفکیک تعیین کنید، با این تصور که چون بر اساس مفاد قرارداد اجاره، مستاجر بدواً پرداخت می‌شود «سرقفلی» نیز ایجاد می‌شود و به مرور زمان برای او حق تصرف و تجارت ایجاد می‌شود، در زمان تخلیه اگر دلیل تخلیه، حق تصرف و تجارت باشد، «صندوق تجارت» مستأجر است. باید به نرخ روز پرداخت شود و اگر دلیل تخلیه نیاز شخصی یا نوسازی باشد، کل سرقفلی باید پرداخت شود. و کلیه هزینه های شغلی و تجاری باید به نرخ روز به مستاجر پرداخت شود و در صورتی که دلیل تخلیه نقل و انتقال غیر از بدون مجوز باشد، موجر باید سرقفلی کامل و نصف هزینه تجارت و تجارت را روزانه به مستاجر بپردازد.

خلاصه از کتاب سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت دکتر بهمن کشاورز

در آثار پیشینیان اعم از لغت نامه و کتب حقوقی و فقهی از حق تجارت سخنی به میان نیامده است و این جای تعجب نیست. زیرا تولد و پیدایش این پدیده در نظام حقوقی و اقتصادی ایران در دهه 1320 بوده است و قبل از این تاریخ اگرچه در نظام های حقوقی خارجی وجود داشته اما در ایران پذیرفته نشده است.

عنوان شرعی آن نامعلوم و حل آن مورد مناقشه بوده و این اختلاف تا زمان صدور رأی مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داشت.

به اعتبار برخی حقوق دانان، حتی با توجه به وحدت مفهوم سرقفلی و حق تجارت، که البته با این نظر موافق نیستیم، حق تجارت به معنای وسیع به حق مشتری ثابت و سرمایه تجاری. و به معنای محدودتر. آن را به حقی تعبیر کرده اند که به موجب آن مستاجر در اجاره محل تجاری خود بر دیگران اولویت دارد.

برخی دیگر بر این باورند که این حق مستأجران تاجر و تاجر و مطلقاً کسانی است که با اجاره محل امرار معاش می کنند هر چند تاجر نباشند. از نظر مفهومی با سرقفلی متفاوت است زیرا شهرت کسب و کار و وجود مشتریان عناصر تشکیل دهنده آن نیستند.

حق مذکور متعلق به خود نیست و خود قابل معاوضه نمی باشد، یعنی مستأجر نمی تواند همان منافع مستأجره را برای خود نگه دارد و حق تملک، تجارت و تجارت را به دیگران واگذار کند و آن را تغییر دهد. بلکه هر دو باید با آن معاوضه شود این نیز به این معناست که حق کسب و پیشه و تصرف نسبت به منافع عین مستأجر، ملکی تبعی است، بنابراین حق حبس تبعی هر قدر تبعی باشد معنا ندارد.

حق تملک و تجارت، مال غیر منقول است و حق تبعی، حقی است که مجاور ملک دیگری است، مثلاً خانه ای که عبور آن از ملک دیگری است، حق عبور آن خانه، حقی است که مجاور آن خانه است. ، حق فرعی خود مذاکره می کند. ثبت نشده و مالیات ندارد. حق مالکیت و حق سرقفلی یا کسب و پیشه از این قبیل است و به همین دلیل است که حق سرقفلی به خودی خود برای اجرای قوه مجریه یا ثبت اجرائیه قابل توقیف نیست.

به دلیل نیاز به کامل بودن و دشواری تعریف حق تجارت، ایراداتی به هر دو تعریف وارد است:

اولاً اگر بگوییم حق مشتریان ثابت و سرمایه تجارتخانه است، لزوماً آثار این حق در محل تحصیل صدق نمی کند. زیرا مشتریان با فرض تغییر مکان فروشگاه را ترک نخواهند کرد و سرمایه فروشگاه ارزشی برای مکان قائل نیست و در نهایت با فرض پذیرفته شدن این تعریف، در صورت اجاره محل فروشگاه نمی توان آن را جزء سرمایه در نظر گرفت، یعنی هیچ ارزش مستقلی ندارد.

دوم- تعریف قانون تجارت و پیشه: حق تقدمی که مستاجر به موجب آن در اجاره محل تجاری خود نسبت به دیگران حق تقدم دارد، هر چند در زمان حاکمیت قانون موجر و مستأجر، به نحوی قابل قبول بوده باشد. سال 1339 با تصویب قانون 1356 دیگر اینگونه نیست. زیرا وجود این حق تنها در صورتی وجود دارد که در تحلیل حقوقی فرض کنیم مدت اجاره به پایان رسیده است و مالک قصد تخلیه عین مستأجره و اجاره مجدد آن را داشته باشد و در این صورت مستاجر متصرف حق تملک و ملک را در سایر نامزدها برای اجاره ملک اشغال کنند. زودتر است، آشکار نمی شود.

بلکه در صورتی قابل پخش است که مستأجر همزمان با مستأجر قصد انتقال حقوق خود را داشته باشد (ماده 19 قانون 1356 و تبصره های آن). در این صورت مستاجر حقی را که در نتیجه انعقاد اجاره برای او ایجاد شده است یا با رضایت مالک یا به حکم دادگاه (در صورت عدم رضایت مالک) منتقل می کند. بنابراین حق تقدم در اجاره محل تجاری شما در اینجا مطرح نیست، اما حق انتقال منافع مالکیت مطرح نیست.

همچنین در صورت انتقال عین ملک به دیگری بدون رعایت شرایط ماده 19 مذکور، نصف حق تملک و تصرف به مستأجر یا مستأجر تعلق می گیرد. وجود دارد، اما حداقل نیمی از آن به طور مستقل وجود دارد.

منبع : خرید کتاب سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت  بهمن کشاورز

مهارت وکالت صادقی‌ زاده

۹ بازديد

خرید کتاب مهارت وکالت
مهارت وکالت – امیر صادقی‌ زاده

این کتاب به مهارت های حرفه وکالت اشاره می کند که هر کارآموز برای تبدیل شدن به یک وکیل حرفه ای نیازمند اون هست، کتاب مهارت وکالت براساس تجربیات آقای دکتر امیر صادقی‌ زاده نوشته شده است.

ازکتاب مهارت وکالت – امیر صادقی‌ زاده می توان به عنوان یک کتاب خوب نام برد که یک وکیل بتواند در گام اول به مثابه یک مدیر، هوشمندانه و عاقلانه رفتار کند.

این کتاب به این اشاره داره دارد که اگر یک کارآموز وکالت بتواند در ابتدای مسیر وکالت خودش برای خودش مقررات و قواعدی را بنا نهد و آن قواعد، بر مبنای تجربه وکلای با سابقه و خوش نام ایران بنا شده باشد بی گمان برای چنین کار آموزی آینده روشنی در انتظار نشسته است. البته اینکه مراد و مقصود یک کار آموز در ورود به حرفه وکالت یا همان مهارت وکالت در بادی امر دستیابی به چه هدف یا اهدافی باشد در هر شخص می تواند متمایز باشد. اگر گمان بر این باشد که میتوان با مطالعه این اثر به راهکارهای چگونه پولدار شدن از طریق این حرفه، دست یافت کاملا تلقی اشتباهی است چرا که این نوشته ها با این دیدگاه نوشته شده است تا یک کار آموز تبدیل به یک وکیل حرفه ای اما با اخلاق شود حال اگر از این طریق یک کار آموز بتواند به ثروت هم دست یابد چه بسا تلاش او را باید قدردان بود. هیچگونه ادعایی دائر بر تمام و کمال بودن این اثر نیست بلکه حاصل تجربیات و اندوخته های نگارنده ار سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۳۹۶ است به همین لحاظ مشتاقانه در انتظار نظرات یکایک عزیزان شاغل در این عرصه هستم.

برای ادامه مطلب و همچنین خرید کتاب مهارت وکالت کلیک کنید 

کد فراگیر اتباع غیر ایرانی یا فیدا کد ویژه افراد

۹ بازديد

کد فراگیر چیست؟

کد فراگیر چیست؟
کد فراگیر چیست؟

 

کد فراگیر اتباع غیر ایرانی یا فیدا کد ویژه افراد و مودیان مالیاتی خارجی است که در ایران قصد فعالیت اقتصادی دارند. می‌توان این کد را شناسه‌ای منحصر به فرد دانست که به اتباع غیر ایرانی متعلق است. در واقع تمامی اشخاص حقیقی یا حقوقی غیرایرانی که به فعالیت در ایران مشغول هستند و قصد تحصیل، سکونت و یا کار و … دارند باید این کد را ارائه دهند. بنابراین اگر غیرایرانی هستید و به هر دلیل و از هر روشی می‌خواهید فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در ایران داشته باشید، نیاز است در ابتدا برای اخذ این کد اقدام نمایید تا در گذشت زمان با مشکلی مواجه نشوید.

لازم است اشاره کنیم تمامی اتباع خارجی برای انجام کارهایی مانند ثبت شرکت و موسسه در ایران، اخذ نمایندگی خارجی داخل کشور، ثبت نام در سامانه مالیاتی کشور، شروع به کار در شرکت‌های ایرانی، تاسیس شرکت مشارکتی، دریافت گواهینامه رانندگی، واردات کالا، شرکت در کنکور، افتتاح حساب بانکی و … به این کد نیاز دارند.

مراحل دریافت کد فراگیر

دریافت کد فیدا اتباع خارجی یا همان شماره اختصاصی اتباع دارای مراحل خاصی است که متقاضی باید طی نماید. اگر افراد این مراحل را به درستی طی نکنند موفق به دریافت این کد نخواهند شد و از انجام برخی از فعالیت‌ها، امکانات و … محروم می‌شوند. نحوه اخذ این کد به شرح زیر است.

  • مراجعه به سامانه ثبت نامی
  • بارگذاری مدارک مورد نیاز همانند تصویر گذرنامه، عکس پرسنلی و تکمیل اطلاعات هویتی
  • ثبت‌نهایی درخواست و دریافت کد پیگیری برای استعلام‌های بعدی

مدارک لازم برای دریافت کد فراگیر

از دیگر موارد برای دریافت این کد می‌توان به مدارکی که برای اخذ آن نیاز است اشاره نمود. دو روش برای دریافت فیدا کد وجود دارد که شامل دریافت به عنوان شخص حقیقی و دریافت به عنوان شخص حقوقی است. هر یک از این روش‌ها به مدارک خاصی برای دریافت کد نیاز دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

مدارک مورد نیاز برای اخذ کد شخص حقیقی

  • کپی پاسپورت
  • عکس پرسنلی ۴*۳
  • ارائه مدارک هویتی و شناسایی

در اینجا لازم است که به این نکته اشاره کنیم که گاهی اوقات شخص کمتر از ۱۸ سال سن دارد و دارای پاسپورت شخصی نیست. در چنین شرایطی شخص باید پاسپورت قیم خود را ارائه نماید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ کد شخص حقوقی

  • روزنامه تاسیس شرکت خارجی خود
  • نام شرکت به انگلیسی و فارسی
  • نام شهری که شرکت در آن ثبت شده است.
  • تاریخ تاسیس شرکت
  • تاریخ آغاز به فعالیت شرکت
  • موضوع فعالیت شرکت
  • آدرس دفتر مرکزی شرکت
  • نوع شرکت
  • شماره تلفن شرکت
  • کد پستی محل شرکت

شرایط افتتاح حساب بانکی برای اتباع خارجی در ایران

دریافت کد فراگیر

 

ادامه مطلب در سایت روند بازار

بهترین نوع مبل جلوی تلویزیون

۱۰ بازديد

بهترین مبل جلوی تلویزیون

بهترین مبل جلوی تلویزیون

 

بهترین انواع مبلمان جلوی تلویزیون در سال 2022

بهترین نوع مبل جلوی تلویزیون

یکی از مهم ترین تزیینات خانه که توجه را به خود جلب می کند، اتاق تلویزیون است. برخی از خانه ها با متراژ زیاد بخشی از خانه را به اتاق تلویزیون و استراحت اختصاص داده اند. اما برای چیدمان آن باید مبل را انتخاب کنید. در این مقاله به بهترین مبل جلوی تلویزیون می پردازیم.

در خانه بسیاری از ما ایرانی ها، تلویزیون نقطه کانونی اتاق نشیمن ماست. اصولاً شکل و ساختار اتاق های نشیمن خانه های ما برای تلویزیون مناسب نیست و ممکن است نحوه قرارگیری شومینه یا پنجره ها به گونه ای باشد که در چیدمان مبلمان با تلویزیون دچار مشکل شویم. برای اینکه اتاق بیشتر شبیه اتاق تلویزیون شود باید از مبل جلوی تلویزیون استفاده کنیم.

ویژگی های بهترین مبل جلوی تلویزیون

راحتی مبل

دوام و کیفیت مبل جلوی تلویزیون

انواع مبلمان قابل استفاده در جلوی تلویزیون

مبل مخصوص جلوی تلویزیون باید راحت باشد، دارای فضای مناسب و ساختار باشد. به عنوان مثال مبل، نیمکت و انواع مبل راحتی می تواند برای قرار دادن جلوی تلویزیون مناسب باشد. بهترین مبل جلوی تلویزیون مبل راحتی است که با توجه به اندازه اتاق نشیمن و سبک خانه انتخاب شود. کیفیت مبل و فوم مبل جلوی تلویزیون بسیار مهم است زیرا افراد به مدت طولانی از این مبل ها استفاده می کنند و اگر جنس آن بی کیفیت باشد استفاده از آن به سرعت ظاهر اصلی خود را از دست می دهد. از بهترین مبل های جلوی تلویزیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مبل جلوی تلویزیون:

مبل ال به دلیل فضای بلند و جادار و راحتی که دارد برای نشستن جلوی تلویزیون مناسب است و یکی از بهترین مبل ها برای نشستن جلوی تلویزیون است. این نوع مبل می تواند در اکثر فضاها با چیدمان های مختلف به خوبی جا بیفتد. آنها را می توان با هم و جدا مرتب کرد. شما با توجه به سلیقه و فضایی که می خواهید انتخاب می کنید.

مبل تختخواب شو جلوی تلویزیون:

یکی از بهترین گزینه ها و بهترین مبل جلوی تلویزیون مبل هایی است که به تخت تبدیل می شوند. شاید در نگاه اول تفاوت چندانی با مبل نداشته باشد اما اگر آن را باز کنید متوجه راحتی بیشتری در آن خواهید شد. این نوع مبل برای افرادی است که دوست دارند جلوی تلویزیون دراز بکشند و بخوابند. در اشکال و دستور العمل های مختلف موجود است

مبلمان با پایه کوتاه: صندلی راحت و زاویه دید خوب تلویزیون

منبع : ویرگول

هزینه اخذ شهروندی دومینیکا

۱۲ بازديد

شهروندی دومینیکا در سال 2024

معرفی شرایط لازم برای درخواست شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری برای ایرانیان و اخذ پاسپورت این کشور و هرآنچه لازم است درباره این جزیره بدانید.

امروزه نسبت به گذشته میزان درخواست‌های مهاجرت به کشورهای کوچک‌تر مانند دومینیکا، گرانادا و سنت لوسیا افزایش پیدا کرده است. دومینیکا از زیباترین جزایر کره زمین است که از آن به‌عنوان جزیره طبیعت کارائیب یاد می‌کنند.

موقعیت جغرافیایی، طبیعت باشکوه، جاذبه‌های گردشگری و شرایط ایده‌آل این کشور آن را به یکی از مقاصد محبوب مهاجرت تبدیل کرده است  و سالانه پذیرای مهاجران بسیاری از سراسر نقاط جهان است. اگر شما نیز قصد مهاجرت به دومینیکا و دریافت شهروندی دومینیکا را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.
چگونه می توانم در سال 2024 تابعیت دومینیکن را دریافت کنم؟
برای دریافت شهروندی دومینیکا در سال 2024، می توانید برای برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری ارائه شده توسط دولت دومینیکا درخواست دهید.

1. مزایای داشتن تابعیت دومینیکن چیست؟
مزایای شهروندی دومینیکن

دومینیکا یک کشور جزیره ای کارائیب است که برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری (CBI) را ارائه می دهد. این برنامه به سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد تا در ازای سرمایه گذاری قابل توجه در کشور، تابعیت دومینیکن را دریافت کنند. داشتن شهروندی دومینیکن مزایای متعددی دارد، از جمله:

سفر بدون ویزا به بیش از 130 کشور: شهروندان دومینیکن می توانند بدون ویزا به بیش از 130 کشور از جمله بریتانیا، اتحادیه اروپا و کانادا سفر کنند. این آن را به پاسپورتی ایده‌آل برای کسانی تبدیل می‌کند که اغلب برای تجارت یا تفریح سفر می‌کنند.
دسترسی به جامعه کارائیب (CARICOM): دومینیکا یکی از اعضای CARICOM است، یک بلوک تجاری منطقه ای که امکان جابجایی آزاد کالاها، خدمات و افراد را بین کشورهای عضو فراهم می کند. این بدان معناست که شهروندان دومینیکن می توانند در هر کشور دیگری از CARICOM زندگی، کار و تحصیل کنند.
مزایای مالیاتی: شهروندان دومینیکن از مالیات بر درآمد شخصی، مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر ارث معاف هستند. این می تواند برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری یا بازنشستگی در دومینیکا هستند، سود مالی قابل توجهی داشته باشد.
ثبات سیاسی: دومینیکا یک دموکراسی پایدار با اقتصاد قوی است. این مکان را به مکانی ایده آل برای زندگی یا سرمایه گذاری برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال محیطی امن و مطمئن هستند.
به طور کلی، شهروندی دومینیکن چندین مزیت را ارائه می دهد که آن را به گزینه ای جذاب برای کسانی که به دنبال پاسپورت دوم هستند تبدیل می کند.

معرفی جزیره دومینیکا

دومینیکا یکی از زیباترین جزایر حوزه کارائیب و از کشورهای مشترک‌المنافع است که تا سال ۱۹۷۸ مستعمره انگلستان بود. این کشور دارای مساحتی بالغ بر ۷۵۰ کیلومتر است و پایتخت آن شهر روسو می‌باشد. این جزیره از مناطق بادپناه و قسمتی از منطقه آنتیل کوچک است و باتوجه‌به طبیعت بکر و دست‌نخورده‌ای که دارد به جزیره طبیعت کارائیب مشهور است. همین طبیعت بی‌نظیر و سواحل استوایی آن موجب شده که سالانه آمار گردشگران این جزیره خوش‌ آب‌وهوا بیشتر شود. به‌طوری‌ که می‌توان گفت صنعت گردشگری آن اصلی‌ترین عامل مشهور و پرطرف‌دار بودن دومینیکا است.

این کشور بیش از ۷۱ هزار نفر جمعیت دارد و زبان رسمی آن انگلیسی است. اقتصاد دومینیکا کاملاً وابسته به گردشگری، کشاورزی و اخذ مالیات است. اگرچه سطح و کیفیت زندگی در این کشور قابل‌ مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته‌ای مانند کشورهای آمریکای شمالی و اتحادیه اروپا نیست. اما دارای موقعیت مناسبی برای پیشرفت و توسعه سرمایه‌گذاری است. به همین دلیل پاسپورت دومینیکا و اقامت در این کشور طرف‌داران بسیاری دارد.

 شهروندی چیست و داشتن پاسپورت دوم چه مزیتی دارد؟

کشورهای بسیاری وجود دارد که برای جذب افراد سرمایه‌گذار در حوزه‌های تجاری، آموزشی و … پاسپورت دوم اعطا می‌نمایند. منظور از پاسپورت دوم دریافت تابعیت یک کشور دیگر به‌غیراز کشور مبدأ خود است. در واقع فرد با اخذ پاسپورت دوم همانند شهروندان آن کشور محسوب می‌گردد و از تمامی امتیازاتی که شهروندان کشور مدنظر در تمام جهان برخوردار هستند برخوردار خواهد بود.

لازم است که اشاره کنیم خیلی از کشورها پاسپورت دوم را ارائه نمی‌دهند و تنها یک تابعیت را به رسمیت می‌پذیرند. اما کم نیستند کشورهایی که می‌توانید با دریافت پاسپورت دوم از آن‌ها از مزایای بسیاری بهره‌مند شوید و به‌راحتی به کشورهای مختلفی در سراسر جهان سفر داشته باشید.

از جمله مزایای اخذ پاسپورت دوم می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

  • امکان سفر آسان و بدون نیاز به دریافت ویزا به کشورهای مختلف
  • امکان افتتاح حساب بانکی
  • تسریع انجام مبادلات تجاری
  • امکان دریافت اقامت برای همسر و فرزندان متقاضی
  • شرایط استفاده از فرصت‌های مختلف پیش رو
  • فراهم بودن زندگی در محیطی با ثبات اقتصادی و اجتماعی
  • کاهش میران پرداخت مالیات

اما سؤالی که احتمالاً ذهن شما را به خود درگیر کرده این است که چگونه می‌توان پاسپورت دوم را دریافت نمود. روش‌های مختلفی جهت اخذ تابعیت کشورها وجود دارد که بهترین و سریع‌ترین راه در این میان سرمایه‌گذاری است. این سرمایه‌گذاری می‌تواند از طریق خرید ملک، ثبت شرکت، خرید اوراق دولتی و … باشد. از جمله کشورهایی که امکان اخذ پاسپورت دوم را فراهم نموده‌اند کشور دومینیکا است و شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در آن شهروند دومینیکا محسوب شوید و از مزایای یکسانی با شهروندان آن بهره‌مند گردید.

 

چرا تقاضا برای دریافت پاسپورت دومینیکا بالاتر از بقیه کشورهاست؟ 

متقاضیان با دریافت پاسپورت و شهروندی دومینیکا از مزایای بسیاری بهره‌مند خواهند شد. دریافت پاسپورت دومینیکا نسبت به سایر کشورهای اروپایی و توسعه‌یافته راحت‌تر و با هزینه کمتری امکان‌پذیر است و افراد می‌توانند با اخذ آن مزیت‌های زیادی را برای خود به ارمغان آورند. به همین دلیل تقاضا برای دریافت پاسپورت دومینیکا خیلی بالاتر از سایر کشورها است. از مهم‌ترین مزایای اخذ شهروندی و پاسپورت این کشور می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

امکان سفر بدون ویزا

می‌توان گفت از مهم‌ترین مزایای پاسپورت دومینیکا و شهروندی آن امکان سفر بدون ویزا به بسیاری از کشورهای سراسر جهان است. به طوری که با اخذ این پاسپورت متقاضیان می‌توانند به بیش از ۱۴۰ کشور بدون ویزا سفر داشته باشند. از جمله این کشورها می‌توان به ایتالیا، آلمان، هلند، فرانسه، سوئیس، چین، کره جنوبی، نروژ، روسیه و … اشاره کرد. همین مسئله موجب ترغیب خیلی از مهاجرین برای دریافت پاسپورت این کشور شده است.

 

برخورداری از معافیت‌های مالیاتی

از دیگر مزایا دریافت حق شهروندی دومینیکا می‌توان به برخورداری از معافیت‌های مالیاتی فراوان اشاره نمود. به‌طوری‌که شهروندان این کشور نیازی به پرداخت مالیات برای درآمدهایی که خارج از آن کسب کرده‌اند نخواهند داشت و معاف هستند. علاوه بر این به شهروندان جدید نیز پرداخت مالیات‌برارث یا مالیات بر سود و پرداخت مالیات بر دارایی بر آن‌ها تعلق نمی‌گیرد و از معافیت برخوردار هستند.

امکان سرمایه‌گذاری در کشورهای حوزه کارائیب

همچنین متقاضیان اخذ شهروندی دومینیکا می‌توانند علاوه بر این کشور در تمامی کشورهای حوزه کارائیب نیز به‌راحتی سرمایه‌گذاری کنند.

قیمت مناسب پاسپورت

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده یکی دیگر از دلایل محبوبیت ویزای دومینیکا قیمت بسیار پایین اخذ پاسپورت آن در مقایسه با سایر کشورها است. به‌طوری‌که متقاضیان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای کمتر و طی نمودن مراحل راحت‌تری پاسپورت این کشور را دریافت کنند و از تمامی مزایای شهروندی در آن بهره‌مند شوند.

 

شرایط اخذ پاسپورت جزیره دومینیکا

شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا

قدرت پاسپورت ملی از اصلی‌ترین مزایای شهروندی دومینیکا محسوب می‌شود. پاسپورت این کشور دارای رتبه ۳۲ در جهان است که در مقایسه با سایر پاسپورت‌های ملی از رتبه خیلی بالایی برخوردار است. به‌طوری‌که دارندگان ویزای شینگن تنها می‌توانند به دو کشور انگلیس و روسیه بدون ویزا سفر کنند. این در حالی است که با اخذ ویزای دومینیکا سفر به این دو کشور و حتی ۲۶ کشور شینگن به‌راحتی و بدون ویزا امکان‌پذیر است. این موضوع قدرت پاسپورت کشور دومینیکا را نشان می‌دهد. دریافت این پاسپورت همانند پاسپورت سایر کشورها دارای شرایط خاصی است و از ارزان‌ترین گذرنامه‌های جهان محسوب می‌شود.

می‌توان ویزای این کشور را به‌راحتی از طریق سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات و یا پرداخت به صندوق دولتی دریافت نمود. متقاضیان این پاسپورت باید از شرایط زیر برخوردار باشند تا بتوانند از مزیت‌های شهروندی آن بهره‌مند شوند.

  • فرد متقاضی حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.
  • از سلامت کامل برخوردار باشد.
  • هیچ‌گونه سابقه کیفری نداشته باشد.
  • دارای شخصیت برجسته‌ای باشد.
  • از دانش اولیه زبان انگلیسی برخوردار باشد.
  • یک بررسی پیشینه را بگذراند.

همچنین برای دریافت پاسپورت دومینیکا نیاز است که فرد متقاضی مدارک زیر را تهیه کند:

  • فرم درخواست تکمیل شده PDF
  • دستورالعمل تکمیل فرم جدید گذرنامه PDF
  • هزینه‌های درخواست پاسپورت که باید در وزارت خزانه‌داری پرداخت گردد.
  • ارائه رسید خزانه‌داری به‌عنوان گواهی پرداخت هزینه
  • دو عدد عکس جدید برای گذرنامه مطابق با قوانین
  • ارائه اصل و کپی شناسنامه

متقاضیان بار اول باید مصاحبه با بازرس مهاجرت حتماً داشته باشند. اشخاصی که می‌خواهند از طریق متقاضی گذرنامه دریافت کنند باید دستور محضری کتبی از متقاضی را در دفاتر اسناد رسمی ارائه دهند. فرایند پردازش و دریافت پاسپورت به‌صورت عادی به مدت ۲ هفته طول می‌کشد. اما در شرایط اضطراری امکان پردازش پاسپورت حداکثر تا ۳ روز کاری وجود دارد.

 

هزینه اخذ شهروندی دومینیکا

هزینه های اخذ شهروندی دومینیکا باتوجه‌به اینکه متقاضی از کدام روش سرمایه‌گذاری می‌خواهد برای دریافت پاسپورت استفاده کند و همچنین سن فرد متفاوت است. به‌طوری‌که میزان هزینه‌های سرمایه‌گذاری از طریق پرداخت به صندوق دولتی و یا سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات یکسان نیست.

علاوه بر این هزینه متقاضی اصلی باتوجه‌به تعداد همراهان و اعضای خانواده وی که می‌خواهند از طریق آن شخص ویزا دریافت کنند فرق دارد و بر اساس تعداد اعضا باید هزینه بیشتری پرداخت کنند که بین ۲۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ دلار است. لازم به ذکر است که میزان هزینه گذرنامه برای کودکان زیر ۱۶ سال ۷۵۰۰ دلار، بزرگسالان ۱۵۰ دلار و برای گذرنامه‌های گم شده یا دزدیده شده ۵۰۰ دلار است.


راهنمای خرید مبلمان کم جا برای آپارتمان های کوچک

۱۲ بازديد

مبل کم جا

مبل کوچک و جمع و جور یکی از تجهیزات و وسایل مهم در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی می باشد که تقاضای زیادی در بازار دارد و کیفیت ساخت آن برای مصرف کنندگان بسیار مهم است. مبل کوچک و جمع و جور برای خریداران بسیار حائز اهمیت است که در انواع مختلف ایرانی و خارجی تولید و عرضه می شود.
 از انواع مبل های کوچک و جمع و جور می توان به مبل های اسپرت و راحتی اشاره کرد که به دلیل طراحی ساده برای استفاده راحت مورد استقبال قرار می گیرند و از آنجایی که قیمت مبل اسپرت و راحت نسبت به مدل مبل کلاسیک و کلاسیک گرانتر است. مبلمان، این امر خریداران را به سمت این مدل مبل جذب کرد.
از جمله مدل های پرطرفدار مبل راحتی که در داخل منزل و محیط های تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و از نظر ظاهری و مدل مبل دارای طراحی زیبایی هستند، مبل ها کوچک و جمع و جور هستند و مدل آن ها به نوع سبک و نوع دکوراسیون منزل بستگی دارد. . و رنگ مورد علاقه مشتری قابل تغییر است، استفاده از مبلمان کوچک و جمع و جور در فضای داخلی خانه باعث افزایش روحیه و سوق دادن فضا به سمت آرامش می شود.

برای تجهیز خانه های کوچک می توانید از مبل های ال شکل یا یک مبل تکی با چند صندلی یا نیم ست و یا یک ست کامل یا ناقص مبلمان شیک و جمع و جور که کمترین انحنا را داشته باشد و به صورت دسته جمعی استفاده کنید.
در بهینه ترین حالت برای تهیه مبل مناسب برای خانه های کوچک می توان از مبل هایی استفاده کرد که اساسا دسته ندارند و اسکلت آنها کاملاً بدون انحنا و به صورت خطوط مستقیم عمودی و افقی می باشد و همچنین از چنین طراحی شده است. روش می توان آنها را در گوشه ای از خانه قرار داد تا امکان استفاده بهینه از فضای کوچک خانه شما به حداکثر خود برسد. این مبلمان اغلب مبل خواهد بود.

بهترین مبلمان کم جا برای آپارتمان های کوچک

برای اینکه بتوانید به انتخابی درست از مبلمان برای منزل خود دست یابید نه تنها باید به سایز و مدل مناسب فضای کوچک دقت کنید، بلکه لازم است تا مواردی مانند رنگ، نحوه چیدمان و … را مدنظر داشته باشید.

در واقع چیدمان مبلمان کمجا در فضای کوچک فقط محدود به فیزیک مبل نیست. مواردی مانند تیرگی و روشنی رنگ چوب مبل، رنگ پارچه مبل، طرح پارچه انتخابی، نوع چیدمان مبل در اتاق و … بسیار در این موضوع دخیل هستند.

 

معرفی مبل های کم جا

برای انتخاب مبل کم جا لازم است در ابتدا با مدل‌هایی که متناسب با فضاهای محدود و کوچک طراحی و عرضه می‌شوند آشنا شوید. با ما همراه باشید.

مبلمان ال

یکی از بهترین مدل‌های انتخابی برای فضاهای کوچک مبلمان ال هستند. مبلمان ال به دلیل نوع طراحی‌ای که دارند می‌توانند با قرارگیری در کنج و پر کردن فضاهایی در گوشه که ممکن است نتوان برای اسباب دیگر مورد استفاده قرار داد، به ذخیره‌سازی فضای شما کمک بزرگی کنند.

 

مبل دو نفره به جای کاناپه

برای فضاهای محدود بهتر است از خرید کاناپه صرف نظر کنید. می‌توانید به جای انتخاب کاناپه به عنوان مبلمان کم جا به سراغ انواع ست‌های دونفره بروید و آن‌ها را جایگزین کاناپه کنید.

مبل‌های لاوست

مبل‌های لاوست از دسته مبلمان کوچک هستند. عریض بودن این مبلمان و امکان نشستن دونفر بر روی آن به راحتی دلیل تمایز آن از سایر مدل‌هاست. بنابراین انواع مدل‌های لاوست می‌توانند انتخابی مناسب برای فضاهای کوچک به عنوان مبلمان کم جا باشند.

 

4 انتخاب مهم برای ساخت مبل های راحتی برای خانه های کوچک


مبل L شکل
مبل تک نفره با هر اتاق نشیمن
نیم ست
مجموعه کامل یا ناقص مبل های جمع و جور با دسته های کوچک یا تقریباً جدا شده

انواع مبل های کوچک و جمع و جور

در حال حاضر بزرگترین بازار مبل های کوچک و جمع و جور که توسط تولیدکنندگان بزرگ مبل قابل شناسایی است، بازار مبل است. در سال های اخیر، تقاضای بازار برای مبل های کوچک و جمع و جور افزایش چشمگیری داشته است. چرا که فروش مبل در این بازار نسبت به سال های گذشته افزایش یافته و به همین دلیل خرید و فروش بیشتر شده است.
 امروزه انواع مختلفی از مبل های کوچک و جمع و جور در بازار وجود دارد که خریداران می توانند با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب کرده و با اطمینان خرید کنند.
 تولید مبلمان یکی از مهم ترین و مهم ترین فعالیت هایی است که باید در کارخانجات و کارگاه های مبلمان انجام شود. در کارخانه‌هایی که از ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن‌تر استفاده می‌کنند، فرآیند تولید محصولات باکیفیت سریع‌تر و کارآمدتر است و محصولات جدید زودتر وارد بازار می‌شوند. به طور کلی در سال های اخیر خرید و فروش مبل راحتی در بازار بسیار افزایش یافته و تعداد تولیدات افزایش یافته است.

 
https://sites.google.com/view/small-furniture/%D9%85%D8%A8%D9%84-%DA%A9%D9%85%D8%AC%D8%A7

10 برند برتر تولید کننده مبلمان ایرانی

۱۲ بازديد

10 برند برتر تولید کننده مبلمان ایرانی

1- شرکت مبلمان فیدار :اینجا در فیدار ، ما معتقدیم که راه بهتری وجود دارد ، نه فقط به عنوان تولید کننده و فروشنده مبلمان ، بلکه به عنوان انسان. ما اینجا هستیم تا فضایی را ایجاد کنیم که همه از آن استقبال کنند ، خواه برای اولین بار مبلمان خرید میکنند یا تجارب بزرگی در طراحی دکوراسیون داخلی دارند. شکل دادن به جامعه ای که در آن هر صدایی فرصتی برای شنیدن داشته باشد ، جایی که برای هر فرد ارزش قائل شده ، مورد احترام قرار گرفته و مکانی امن برای ساخت منزل رویایی ارائه شود. ما اهداف بزرگی داریم. و همه چیز با ارزشهای اصلی شروع می شود که ما هر روز زندگی می کنیم و نفس می کشیم

 

2- شرکت مبلمان راسپینا : این شرکت تنها شرکت تولیدی مبلمان منزل است که در 70 درصد محصولات خود از پروفیل آهنی با توجه به طرح و مدل مبلمان استفاده می کند.

در کنار چوب استفاده می شود و در این نوع برای افزایش طول عمر اسکلت و کاهش صدای ناشی از استفاده از چوب تولید می شود. این شرکت در زمینه تولید انواع مبل، مبل تختخواب شو، میز متوسط و کاناپه فعالیت می کند.

3- شرکت فارست مبل: صنایع چوب افتخاری از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه تولید و تحویل مصنوعات چوبی آغاز کرد، سپس پس از کمتر از یک دهه تلاش در این زمینه، در سال 1382 وارد عرصه فروش زیر مجموعه جنگل شد. نام تجاری محصولات و خدمات ارائه شده: مبلمان، میز و صندلی غذاخوری، میز تاشو، تخت و گهواره نوزاد، تخت کودک و نوجوان، کمد و کشو، میز و کتابخانه، نظافت قفسه و مبلمان.

 

4- شرکت مبل آرامیس: گروه تولیدی لولا مهدی با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید لوازم جانبی محصولات صنایع چوب، مبلمان و سرویس اتاق می باشد. این مجموعه با سالها تجربه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش برندهای مطرح خارجی و استفاده از نیروهای کارآمد و تجهیزات پیشرفته روز در سال 1392 با تولید مبلمان تخت خواب و میز گلومبلی با برند آرامیس که از نظر کیفیت می تواند با سایر محصولات رقابت کند. خارجی است، وارد عرصه صنعت تولید مبلمان شد.

5- شرکت مبل آلوینا: گروه مبل آلوینا فعالیت خود را از سال 1347 آغاز کرد که با توجه به 5 دهه فعالیت مستمر و با رویکرد و اشتغال زایی نیروهای انسانی ایرانی و بهره مندی مستقیم از تجربیات مدیران و صنعتگران حرفه ای به تولید کلاسیک می پردازد. مبلمان. پس از آن بود که با توجه به سوابق مدیران شایسته مجموعه و پس از چندین دهه فعالیت و طراحی و تولید محصولات جدید با توجه به نیاز مصرف کنندگان عزیز دارای 20 نماینده و نمایندگی فروش در سطح کشور می باشد.

 

6- شرکت مبل آرشیتال: این شرکت دارای سابقه درخشان 25 ساله در زمینه تولید مبلمان خانگی بر اساس طراحی ارگونومیک و ساخت صنعتی با استفاده از ماشین آلات حرفه ای با آخرین تکنولوژی می باشد. فعالیت این شرکت عمدتاً در زمینه تولید مبلمان راحتی، تخت خواب، میز ناهارخوری و مبل راحتی می باشد.

 

7- شرکت مبل بافی: مجموعه مدل این شرکت را می توان در سه کلمه با کیفیت، کارایی و طراحی ناب توصیف کرد، بر این اساس ست مبلمان، سرویس خواب، ست ناهارخوری و سایر لوازم جانبی با توجه به سلیقه طراحی شده است. عمومی طراحی شده است.

 

8- شرکت مبل مهبد: شرکت تولیدی مبل و مبل مدرن مهبد در سال 1391 در تهران شروع به کار کرد و در حال حاضر در زمینی به مساحت 5000 متر مربع با کارگران مجرب و با استفاده از تکنولوژی روز قادر به تولید انواع مبلمان دارای تخت خواب هایی در اندازه ها و مکانیسم های مختلف در کمترین زمان ممکن. 2 سال گارانتی بدنه و اسفنج فلزی، 10 سال خدمات پس از فروش، بسته بندی استاندارد و زیبا، طرح های متنوع و منحصر به فرد و کیفیت بالای مواد اولیه، مبل تخت خواب شو مهبد را به برندی پیشرو در سال های اخیر، بیشترین سهم تولید را در کشور تبدیل کرده است. خود را نسبت دهید

 

9- شرکت مبل طراحان: گروه تولیدی طراحان فعالیت خود را در زمینه تولید صندلی و مبلمان اداری از سال 1380 آغاز کرد و پس از کسب سالها تجربه و تولید مدرن ترین صندلی های اداری موفق به کسب جایگاهی پیشرو در بین فعالان این عرصه شد. این صنعت این شرکت کلیه محصولات خود شامل: صندلی مدیریتی، صندلی اداری، مبلمان اداری، صندلی آزمایشگاهی، صندلی انتظار، صندلی اداری، صندلی کنفرانس، صندلی کارمندی را با استاندارد برند در بازار معرفی کرد.

10-شرکت زوفا چوب: شرکت بالسا از سال 1380 با تولید مبلمان اتاق کودک و نوجوان در تهران فعالیت خود را آغاز کرد و در این سال ها در رابطه با پیشرفت و نوسازی و طراحی های متفاوت و به روز اقدام به تولید مبلمان اتاق کودک و نوجوان کرد. کمیت و کیفیت محصولات را بهبود بخشیده است. خود تولیدی حداکثر تلاش خود را کرده و استفاده از بهترین نوع مواد اولیه و رعایت اصول و استانداردها را سرلوحه کار خود قرار داده است.

11 - مجموعه آف دکور: محصولات مختلفی را در رابطه با دکوراسیون منزل با مناسب ترین قیمت ها و بهترین متریال روز در اختیار کاربران قرار می دهد و این شرایط را فراهم کرده تا شما بتوانید هر آنچه برای چیدمان دکوراسیون داخلی منزل مورد نیاز است را از بین محصولات انتخاب کرده و خریداری نمایید.

مجموعه آف دکور علاوه بر اینکه محصولات خود را به صورت حضوری در نمایشگاهی شامل 4 طبقه که المان های دکوراسیون داخلی و مبلمان را در بر می گیرد ارائه می دهد تا شانس تست حضوری کالا را برای خریداران فراهم نماید، محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز به فروش می رساند.

 

منبع : https://vrgl.ir/Y9EQp

مراحل ثبت شرکت دانش بنیان

۱۰ بازديد

راهنمای ثبت شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان عنوانی است که به شرکت‌هایی تعلق می‌یابد که مدیران و کارکنان آن شرکت دارای تخصص در رشته‌های مختلفی باشند. در واقع امروزه این دسته از شرکت‌ها یکی از روش‌های کارآفرینی هستند که بر پایه علم و فناوری تاسیس شده‌اند.

در حال حاضر افراد بسیاری وجود دارند که قصد تاسیس چنین شرکتی را دارند. اولین و مهم‌ترین گام برای این منظور ثبت شرکت است. پس از این اقدام مهم باید امور لازم برای تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان را نیز انجام شود. در ادامه این مطلب توضیحات جامعی را در این باره ارائه خواهیم داد.
 
تعریف شرکت دانش بنیان
این نوع از شرکت‌ها ایده‌ای برای کارآفرینی هر چه بیشتر در این مرز و بوم هستند. در واقع این عنوان به موسسات تعاونی یا شخصی تعلق می‌یابد که شیوه گزینش مدیران و کارکنان آن با شرکت‌های سنتی که از پیش موجود بودند متفاوت است. در واقع کارکنان و اعضای این شرکت‌ها دارای تخصص در رشته‌های مختلفی هستند. این شرکت‌ها اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • تجاری نمودن نتایج تحقیقات علمی
  • فراهم‌آوری زمینه لازم در جهت استفاده از توان علمی دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی
  • ایجاد تغییرات و تحول مثبت در نتیجه های اجتماعی به دلیل وجود افراد علمی در این زمینه
  • افزایش میزان درآمد تخصصی دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی

 
ویژگی‌های شرکت دانش بنیان
این نوع از شرکت‌ها زمین یا ابزارآلات ویژه‌ای ندارند و محصول خاصی را تولید نمی‌کنند. در واقع آن چه که به عنوان ماحصل زحمات این شرکت شناخته می‌شود اطلاعاتی است که افراد فعال در این شرکت ارائه می‌دهند. این دسته از افراد که معمولا از درجه علمی بالایی برخوردار هستند سرمایه و دارایی اصلی چنین شرکت‌هایی هستند. تمامی فعالیت‌های صورت گرفته در شرکت‌های مورد بحث در جهت تبدیل ایده به فناوری است.

علاوه بر این لازم به ذکر است که امور انجام شده در این شرکت‌ها با هدف توسعه محصولات نیز می‌باشد. افراد فعال در این حوزه تمام سعی خود را می‌کنند که محصولات موجود را توسعه دهند و یا بهینه سازی نمایند. همچنین در مواردی نیز مشاهده می‌شود که با نوآوری کالای جدیدی را به عرصه ظهور و تولید رسانده‌اند.

انواع شرکت های دانش بنیان

انواع شرکت دانش بنیان
پیش از آن که بخواهید اقدامات لازم در جهت ثبت شرکت دانش بنیان خود را انجام دهید می‌بایست با انواع این نوع از شرکت آشنا شوید. سازمان همکاری و توسعه اقتصادی با توجه به موارد زیر این شرکت‌ها را در چهار دسته کلی قرار داده است.

  • سطح فناوری محصولات و صنایع
  • سطح ابهامات و پیچیدگی‌های فنی
  • اظهارنامه‌های مالیاتی شرکت
  • میزان ابتکار و خلاقیت در تولید ومحصولات جدید

بر اساس موارد ذکر شده می‌توان گفت که شرکت‌های دانش بنیان به چهار دسته زیر تقسیم شده‌اند:

  • نوپا نوع ۱: شرکت‌های تولید کننده محصولات با بالاترین میزان تحقیق و توسعه
  • نوپا نوع ۲: شرکت‌های تولیدکننده محصولات فناوری با سطح متوسط به بالا
  • تولیدی نوع ۱: شرکت‌های تولیدکننده محصولات فناوری با سطح متوسط به پایین
  • تولیدی نوع ۲: شرکت‌های تولیدکننده محصولات فناوری با سطح پایین

 
شاخص‌های عمومی و کلی شرکت‌های دانش بنیان
شاخص عمومی و کلی که همه شرکت‌های دانش بنیان باید از آن برخوردار باشند تا بتوانند فرایند ثبت شرکت دانش بنیان را انجام دهند به شرح زیر است.

حداقل ۷۰ درصد از اعضای هیات مدیره شرکت، حداقل واجد دو مورد از شرایط زیر باشند:

  • حداقل ۶ ماه سابقه بیمه پرداختی برای حداقل ۳ نفر از کارکنان تمام وقت شرکت
  • حداقل ۳ سال سابقه کاری (در زمینه فعالیت‌های شرکت یا سابقه مدیریتی)
  • دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی
  • حداقل نیمی از درآمد حاصل شده از شرکت از طریق قرارداد باشد.

  • مراحل ثبت شرکت دانش بنیان

  • متقاضیان ثبت شرکت دانش بنیان باید در ابتدا شرکت یا موسسه تاسیسی را به صورت حقوقی در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت کنند. پس از این مرحله شناسه ملی شرکت را دریافت می‌کنند و بایستی این شناسه را در سامانه شرکت‌های دانش بنیان به ثبت برسانند. در این سامانه باید تمام مدارک مورد نیاز بارگذاری شود و علاوه بر آن اطلاعات خواسته شده نیز وارد شود. پس از انجام اقدامات لازم در این مرحله دبیرخانه کارگروه اطلاعات شرکت را به منظور ارزیابی به کارگزاران مربوط به آن ارسال می‌کند.

در صورتی که اطلاعات شرکت در مرحله قبل مورد تایید قرار گرفته شود، شرکتی که در حال ثبت آن هستید به صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی خواهد شد. در این مرحله باید طرح شرکتی که قصد ثبت آن را دارید در اختیار صندوق قرار دهید تا بتوانید از تسهیلات مربوطه بهره ببرید.

طرح های حمایتی شرکت های دانش بنیان

شرایط پذیرش طرح‌های حمایتی
برخی از شرکت‌های دانش بنیان از طرح‌هایی برخوردار هستند که نیاز به حمایت دارد. به منظور ثبت این دسته از شرکت‌ها شرایط خاصی وجود دارد که باید شرکت مورد بحث از آن‌ها برخوردار باشد. این شرایط به شرح زیر است:

  • اشتغال‌ زایی
  • تقویت اقتصاد ملی کشور
  • تقویت دفاع ملی کشور
  • ارتقا از نمونه ضمیمه صنعتی محصول به نمونه صنعتی
  • ارتقا سطح تکنولوژی و یا ارتقا سطح طرح‌ها از نمونه صنعتی

 
سخن پایانی
از آن جایی که شرکت‌های دانش بنیان باعث اشتغال هموطنان بسیاری می‌شوند می‌توانند برای کشور بسیار مفید واقع گردند. ثبت شرکت دانش بنیان از مزایای بسیاری برخوردار است که طی کردن فرایند آن را به امری ضروری تبدیل می‌کند.

منبع: https://www.ghatar.com/197060/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87/

انواع مختلف مبلمان کلاسیک

۱۱ بازديد

خرید مبل راحتی کلاسیک

مبل راحتی کلاسیک

مبل راحتی کلاسیک

وقتی صحبت از سبک کلاسیک در میان سبک های دیگر می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد اصالت و قدمت است. در این سبک عظمت و شکوهی چشمگیر را می بینیم و در واقع اصالت را با ذائقه جاری ترکیب می کنیم.

مبلمان کلاسیک نیز از این قاعده خارج نمی شود و اگرچه قرن هاست که در خانه هایی با چیدمان های متناسب با این سبک دیده می شود، اما ما را به یاد سنت و قدمت نیز می اندازد. مبلمان کلاسیک و راحتی کلاسیک زیبایی و راحتی را با هم متحد می کنند. از این رو مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته و در بین ایرانیان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

یکی دیگر از دلایل ماندگاری مبلمان کلاسیک و کلاسیک در دکوراسیون های فعلی، انعطاف پذیری این سبک برای پذیرش تغییرات مربوط به مد و خواسته های روز است.

در ساختار کلاف (بدنه اصلی) این سبک مبلمان که المان چوبی است بسته به بودجه و مدل مد نظر شما از راش، بلوط، گردو و ... استفاده می شود. البته گاهی اوقات تولیدکنندگان مبلمان کلاسیک و راحتی کلاسیک از دو نوع چوب در کلاف مبلمان استفاده می کنند که باعث افزایش کیفیت و استحکام می شود و در اصطلاح به آن دو کلاف می گویند.

انواع مدل های مبلمان کلاسیک

انواع مختلف مبلمان کلاسیک 

  • مبلمان کلاسیک مصری

  • مبلمان کلاسیک فرانسوی
  • مبلمان کلاسیک ایتالیایی
  • مبلمان کلاسیک لهستانی
  • مبلمان کلاسیک لمسی
  • مبلمان کلاسیک انگلیسی (مبلمان راحت کلاسیک)

 

خرید مبل راحتی کلاسیک 

مبل کلاسیک در واقع ترکیبی از مبل استیل و راحتی است. مبل های کلاسیک از طرح های اصلی گرفته شده اند. آنها با تغییرات ایجاد شده توسط طراحان مدرن می شوند. قیمت مبل های کلاسیک کمی بالاتر از مبلمان راحتی است زیرا مبل های بسیار رسمی هستند. خرید مبل کلاسیک مدرن به دلیل طرح های روی پاها و بازوهای این مبل کمی سخت است.

معنی کلمه کلاسیک باستانی است. هر چیزی که در گذشته بوده مدرن نیست. اصالت و قدمت را در تمام آثار سبک کلاسیک می توان احساس کرد. آثاری از سبک کلاسیک وجود دارد که به معنای سادگی و زیبایی است. کلاسیک ها ریشه اصلی هنر را دارند. این سبک تا جایی رسوخ کرده که مبل های کلاسیک تولید شده است.

مبل کلاسیک مدرن یکی از محبوب ترین مبلمان در بین ایرانیان است. زیرا هم ویژگی های مبل پرفروش نوع استیل را دارد و هم ویژگی های خوب یک مبل راحتی. مبل کلاسیک ارزان نمونه ای از مبل های شیک، زیبا و راحت است.

البته این سبک عمدتا در کشورهای اروپایی در طراحی مبلمان اجرا شد و بعدها در خاورمیانه و کشورهای عربی و شرقی شکل گرفت.

برای خرید مبل کلاسیک باید ویژگی های باکیفیت آن را بدانید و از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید. در ادامه با نکات مهم بیشتر آشنا می شویم. با ما همراه باشید

 

مبل کلاسیک ترکی

مبل کلاسیک ترکی به دلیل طراحی زیبا و خاص خود طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. رنگ این مبلمان معمولا از رنگ سال گرفته می شود. در این صورت مبل کلاسیک ترکی همیشه به روز است. طراحی و دوخت این مبلمان بسیار خاص و منحصر به فرد است.

به همین دلیل است که مبل کلاسیک ترکی طرفداران زیادی دارد. این مبل در مقایسه با سایر مبلمان دارای رنگ دوزی های ظریف و متفاوتی است. ویژگی منحصر به فرد این مبلمان این است که فقط از پارچه های با کیفیت استفاده می شود. هیچ مبل کلاسیک ترکی را پیدا نمی کنید که از پارچه های بی کیفیت استفاده کند.

این پارچه ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند مقاومت بالایی دارند و به راحتی لک نمی شوند. همچنین این پارچه به دلیل ماندگاری بالایی که دارد به راحتی کشیده و سوراخ نمی شود. مبل کلاسیک ترکی ارزان به غیر از پارچه های مرغوب، از چوب بسیار محکم و مرغوب استفاده می کند. در حال حاضر چوب راش بهترین چوب برای ساخت مبلمان است و این مبلمان نیز این ویژگی را دارد.

مبلمان کلاسیک

ریشه مبل کلاسیک مدرن را می توان در اروپا جستجو کرد و بهتر است بدانید در همه این مبل ها هنرهای ریشه دار و بدیعی وجود دارد. خرید مبل کلاسیک هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه می توانید این مدل مبل ها را در سرتاسر دنیا پیدا کنید و با استفاده از آن زیبایی منحصر به فردی را به خانه خود بیاورید. همانطور که گفتیم مبل کلاسیک ارزان زیبایی چشمگیری دارد و محبوبیت بسیار زیاد این مبل در سال های اخیر باعث شده است که مبل های استیل و مبل راحتی جای خود را به مبل های کلاسیک بدهند.

منبع: امگاه